جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۱

سرتیپی پخش کننده «رسوایی»:

نسخه های قاچاق جمع آوری شد/تیزر فیلم در سی دی ها بود

علی سرتیپی تهیه کننده در جلسه رئیس سازمان سینمایی با صنوف سینما

سینماپرس-گروه سینما/ پخش کننده فیلم سینمایی «رسوایی» با تایید ورود نسخه قاچاق فیلم در برخی نقاط تهران گفت: چند روز گذشته از سوی برخی از نزدیکان اخباری مبنی بر فروش فیلم در بساط دست فروشان شنیدم. در داخل بعضي از اين سي دي ها خالي بود و برخي از آن‌ها نيز تنها تيزر فيلم كه در فضاي مجازي پخش شده است وجود دارد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس پخش کننده فیلم سینمایی «رسوایی» با تایید ورود سي‌دي‌هايي با عنوان قاچاق فیلم در برخی نقاط تهران گفت: چند روز گذشته از سوی برخی از نزدیکان اخباری مبنی بر فروش فیلم در بساط دست فروشان شنیدم. در داخل بعضي از اين سي دي ها خالي بود و برخي از آن‌ها نيز تنها تيزر فيلم كه در فضاي مجازي پخش شده است وجود دارد.»

 

سرتیپی درباره اقدامات انجام شده می گوید: با هماهنگی با نیروی انتظامی محل هایي كه اقدام به فروشي سي‌دي‌هاي تقلبي فيلم كردند جمع  آوری شد اما منتظر هستیم تا بعد از تعطیلات ایام فاطمیه اقدامات لازم را برای بروز مشکلات مشابه انجام دهیم.

 

مدیرعامل شرکت فیلمیران که پخش فیلم جدید ده نمکی را برعهده دارد درباره اتفاقات مشابه در سال های گذشته می گوید: متاسفانه برخی افراد سودجو با توجه به موفقیت یک فیلم در اکران دست به چنین کارهایی می زنند تا از این طریق بتوانند منابع مالی نامشروعی دست و پا کنند.

 

وی با اشاره به فروش خوب «رسوایی» می گوید: فروش خوب فیلم در اکران نشان می دهد که مردم به نسخه با کیفیت آن روی پرده سینما اعتقاد بیشتری دارند تا اینکه بخواهند فیلم بی کیفیتی را در منزل تماشا کنند.

 

سرتیپی در پایان افزود: امیدوارم این اتفاق در سال جدید دیگر تکرار نشود و همچون گذشته با درایت مسئولان در نیروی انتظامی و وزارت ارشاد شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

 

فيلم سينمايي رسوايي جديدترين ساخته مسعود ده‌نمكي كه در اكران نوروزي به روي پرده رفت با فروشي نزديك به دو ميليارد در صدر فروش قرار دارد.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.