یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷

برای اولین بار در دوره کاری یک هنرمند/

«چیستا یثربی» با دکتر روانشناس به صحنه می‌رود

\چیستا یثربی

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ نویسنده و کارگردان تئاتر از حضور خود در مقام یک بازیگر با ایفای نقش در نمایش «ایست ! کمی آهسته تر» به کارگردانی خودش خبر داد.

چیستا پثربی نویسنده و کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس با بیان اینکه قرار است نمایشی با نام «ایست! کمی آهسته تر» را در تماشاخانه پارین به روی صحنه ببرد، در رابطه با این نمایش اظهار داشت: نمایش «ایست ! کمی اهسته تر» را بر اساس اتفاقات اخیر جامعه و به خصوص تأثیر رسانه ها بر اذهان عمومی به نگارش در آورده ام.

 

وی ادامه داد: من در این نمایش برای اولین بار در مقام یک بازیگر و  در نقشی که واقعا در زندگی شخصی آن را بر عهده دارم یعنی یک دکتر روانشانس حضور پیدا می کنم، البته این کاراکتر نقشی کوتاه است که حدود 10 دقیقه اززمان  نمایش را در بر می گیرد.

 

پثربی در مورد بازیگران دیگری که در این نمایش حضور دارند، تصریح کرد: نقش های اصلی این نمایش دو بازیگر زن و یک بازیگر مرد هستند که در حال حاضر حضور مارال مختاری که پیش از این در نمایش «نزدیک تر» نیز حضور داشت، قطعی شده است، همچنین در حال حاضر مشغول مذاکره با سوسن پرور برای ایفای نقش هستم که در صورت آزاد بودن وقتش به این کار ملحق می شود.

 

این کارگردان افزود: برای بازیگر مرد نیز در پی یافتن گزینه مناسب هستم که به اعتقاد من به دلیل حساس بودن این نقش، بازیگر مرد این نمایش باید علاوه بر داشتن چهره مناسب از صدا و تحرک خوبی نیز برخوردار باشد، «رحیم نوروزی» یکی از انتخاب های همیشگی من در کارهایم است البته هنوز مذاکره ای با وی صورت نگرفته است اما من مشتاق به همکاری مجدد با او برای حضور در «ایست ! کمی آهسته تر» هستم.

 

وی خاطر نشان کرد: نمایش «ایست ! کمی آهسته تر» از اواخر خرداد ماه در تماشاخانه پارین به روی صحنه می رود.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.