دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶

رییس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران:

شعار نمایشگاه کتاب برگرفته از سخنان رهبری است

علی اسماعیلی

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/رییس بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیان اینکه امسال شعار نمایشگاه کتاب از مجموعه کلید واژه های فرمایشات مقام معظم رهبری انتخاب شده است از مراسم رونمایی پوستر نمایشگاه خبر داد.

علی اسماعیلی در گفت و گو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران درباره شعار امسال نمایشگاه کتاب گفت: امسال تعیین شعار نمایشگاه کتاب در دستور کار شورای سیاست گذاری قرار گرفت و کلید واژه هایی از فرمایشات مقام معظم رهبری و شعارهای سال توسط اعضای شورا استخراج شد.

 

وی افزود: به دنبال این بودیم شعار بیست و ششمین نمایشگاه کتاب، جدید، گویا، ساده و پرمحتوا باشد، بنابراین به شعار« کتاب چشمه جوشان دانایی » رسیدیم.

 

رئیس شورای سیاست‌ گذاری نمایشگاه کتاب تهران درباره پوستر نمایشگاه بیست و ششم نیز اظهار کرد: پوستر نمایشگاه با هدف تناسب با شعار امسال نمایشگاه و شعار «حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی» و انعکاس قدمت کتاب به سه زبان فارسی، انگلیسی وعربی طراحی شده و در نشست خبری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساختمان ستاد اجرایی، چند روز مانده به افتتاح نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

 

اسماعیلی با اشاره به اجرای مهمترین طرح های جدید در نمایشگاه امسال خاطر نشان کرد: ایجاد غرفه ویژه شهید مطهری و ارائه مجموعه آثار ایشان به صورت دیجیتالی و نمایش وسایل شخصی شهید، همچنین طرح کمیته ناشران بین الملل، طرح ایستگاه های مطالعه و طرح فرآیند چاپ و نشر کتاب برای نخستین بار در نمایشگاه کتاب امسال اجرا می شود.

 

بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 11 تا 21 اردیبهشت ماه امسال در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.