چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲

سید ضیاء هاشمی:

آخرین خبر در مورد «برف روی کاج ها» همان اکران دوم نوروز است

مهناز افشار و صابر ابر درفیلم برف روی کاج ها به کارگردانی پیمان معادی

سینماپرس- گروه سینما/ سید ضیاء هاشمی گفت: فیلم سینمایی «برف روی کاج ها» همان طور که من پیش از این هم گفته بودم در اکران دوم نوروز نمایش داده می شود و مشکلی برای اکران آن وجود ندارد.

رئیس شورای صنفی نمایش در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: متاسفانه برخی خبرها به دروغ منتشر می شوند و اذهان عمومی را منحرف می کنند در حالی که مشکلی برای اکران دو فیلم «پل چوبی» و «برف روی کاج ها» وجود ندارد.

 

وی ادامه داد: تا به حال خبرهای بسیاری در مورد شورای صنفی نمایش منتشر شده است اما هیچ کس حاضر به مقابله با چنین خبرهای کذبی نیست. گویا برخی از رسانه ها حاضر به انتشار خبرهای خوش نیستند و تمایل بسیاری دارند که خبرهای دروغ منتشر کنند به طور مثال خبرهایی که در مورد حمایت از بازیگران و یا بیمه آن ها و هدایای اهدا شده وجود دارد، در این رسانه ها منتشر نمی شود اما خبر اکران یک فیلم که موثق نیست انتشار می یابد.

 

هاشمی تاکید کرد: من پیش از نوروز با رئیس سازمان سینمایی دیداری داشتم و در این دیدار طی استعلام از ایشان مقرر شد «برف روی کاج ها» در اکران دوم نوروز قرار گیرد و «پل چوبی» پس از انتخابات ریاست جمهوری نمایش داده شود که همین خبر را هم در رسانه ها اعلام کردم از آن زمان به بعد هم اتفاق تازه ای رخ نداده است.

 

انتهای پیام/ف

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.