دوشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹

دقیقی عنوان کرد:

«بهار در پاییز» پس از انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود

صادق دقیقی کارگردان در  نشست فیلم «بزرگ مرد کوچک» در جشنواره فیلم فجر

سینماپرس-گروه سینما/ کارگردان «بزرگمرد کوچک» درباره تولید این فیلم گفت: تهیه کننده تولید فیلم را به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول کرده است تا با توجه به نیاز دریافت کمک برای ساخت فیلم بتواند با ارگان های مربوطه مذاکره کند.

صادق صادق دقیقی؛ کارگردان «بزرگمرد کوچک» در گفت و گو با سینماپرس در مورد اکران فیلم گفت: ما مهر ماه را برای اکران در نظر گرفته ایم چون با توجه به موضوع فیلم هم با هفته دفاع مقدس منطبق است و هم در ادامه روز دانش آموز را خواهیم داشت. با توجه به اینکه در مهر ماه مدارس هم باز می شوند می توانیم از دانش آموزان استفاده کنیم و آن ها را برای دیدن فیلم بیاوریم.

 

کارگردان جوان سینمای ایران در مورد پخش اولین ساخته اش توضیح داد: خانم مرزبان، تهیه کننده کار هنوز در مورد پخش به نتیجه نرسیده اند. هنوز مشخص نیست به ارگان ها یا نهادها خصوصی سپرده می شود اما چون زمان اکران زیاد دور نیست به دنبال این هستند که هرچه زودتر به نتیجه برسند.

 

وی در مورد موضوع فیلم جدیدش که به تازگی پروانه نمایش دریافت کرده است اینگونه بیان داشت: همه فیلم «بزرگمرد کوچک» در خرمشهر می گذشت. این فیلم سوژه ای تقریبا اجتماعی دارد که مربوط به همان زمان جنگ است ولی به زمان ما هم ربط دارد. چیزی ست که همه ما به دنبالش می گردیم اما پیدا نمی شود. محبت هایی که از هم دریغ می کنیم.

 

دقیقی ادامه داد: 30 تا 40 درصد فیلم در محیط جنگ و 60 درصد بقیه در یک روستا در آذربایجان پیش می رود اما نخ اصلی داستان یک داشن آموز شهید است که با نگاهی جدید پرداخته می شود.

 

این کارگردان درباره وضعیت پیش تولید فیلم «بهار در پاییز» گفت: در مورد عوامل و بقیه موارد پیش تولید هنوز صحبتی نشده است. اشکالاتی در فیلمنامه وجود داشت که باید حل شده و فیلمنامه بازنویسی شود.

 

وی افزود: تهیه کننده هم تولید فیلم را به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول کرده است تا با توجه به نیاز دریافت کمک برای ساخت فیلم بتواند با ارگان های مربوطه مذاکره کند. اگر خدابخواهد برج 4 (تیرماه) تولید را شروع خواهیم کرد.

 

کارگردان «بزرگمرد کوچک» در مورد پروژه های دیگری که در دست دارد اینگونه توضیح داد: غیر از فیلمنامه «بهار در پاییز» یک طرح فیلمنامه در دست داریم که بک گراند دفاع مقدسی با سوژه روز دارد. مشکلات یک جانباز در جامعه را با درامی زیبا بیان می کند. اما طبق صحبت هایی که شده دوستان راغب به ساخت این موضوع نیستند.

 

وی در پایان گفت: تهیه کننده این طرح فیلمنامه هم خانم مرزبان خواهند بود که بعد  از پروژه «بهار در پاییز» روی آن کار خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.