یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴

تدوین «پنج ستاره» از نیمه گذشت

فیلم پنج ستاره

با گذشت نیمی از تدوین فیلم سینمایی «پنج ستاره» اولین ساخته مهشید افشارزاده، مراحل فنی فیلم به روزهای پایانی خود می رسد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس تدوین فیلم سینمایی «پنج ستاره» اولین ساخته بلند سینمایی مهشید افشارزاده توسط واروژ کریم مسیحی در حال انجام است.

 

افشارزاده درباره اولین تجربه کارگردانی خود می گوید: سال ها است که دنبال ساخت اولین فیلم سینمایی ام بودم تا بعد از تجربه های مختلفی که در ساخت فیلم کوتاه و مستند داشتم بتوانم فیلمی را جلوی دوربین ببرم.

 

وی درباره فضای فیلم خود می گوید: برای ساخت اولین فیلم ام فیلم نامه های زیادی را جهت صدور پروانه ساخت ارائه کردم که هیچ کدام مورد موافقت قرار نگرفت تا بعد به سراغ فیلم نامه «پنج ستاره» رفتیم. فضای این فیلمنامه اجتماعی و زنانه است و به روحیات و تفکرات من بسیار نزدیک است.

 

افشارزاده در پایان گفت: امیدوارم مراحل فنی فیلم در آرامش سپری شود تا بعد از آن درباره نمایش فیلم تصمیم گرفته شود. فعلن فقط تمرکزم روی مراحل فنی و صداگذاری و موسیقی فیلم است. تدوین فیلم توسط واروژ کریم مسیحی در حال انجام است احتمالا انجام فاین کات تدوین تا یک ماه آینده به طول خواهد انجامید.

 

«پنج ستاره» اولین ساخته بلند سینمایی مهشید افشارزاده است که فیلمبرداری آن اسفند ماه به پایان رسید.

فیلم پنج ستاره

افشارزاده در اولین ساخته بلند خود از بازیگران مطرحی چون شهاب حسینی، همایون ارشادی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی شیرین بینا، لیلا بلوکات، امید روحانی ، محمود جعفری، دیبا زاهدی و...برای ایفای نقش‌ها بهره برده است.

 

این فیلم داستان دختری است که برای رفتن به دانشگاه دچار مشکلاتی می شود، تمام صحنه‌های فیلم طی پنجاه جلسه در تهران فیلمبرداری می‌شود.

 

دیبا زاهدی بازیگر جدید این فیلم است که نقش اصلی فیلم را ایفا می کند و گفته می شود بازی قابل قبولی را ارائه کرده است.

 

انتهای پیام/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.