سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵

واکنش هنرمندان به جشنواره فیلم اولی‌ها/

اشکان خطیبی: جشنواره فیلم اولی باید برنامه ریزی بلند مدت داشته باشد

اشکان خطیبی*

سینماپرس-گروه سینما/اشکان خطیبی گفت: افق های جشنواره باید در یک چشم انداز بلند مدت چند سال تهیه و تبین شود تا خروجی های جشنواره به تدریج وارد فضای فیلم سازی کشور شوند.

به گزراش سینماپرس، اشکان خطیبی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر درباره برگزاری و تاثیر این جشنواره عنوان کرد: در زمینه برگزاری جشنواره ابتدا باید به کارکردهای که برای برگزاری جشنواره از سوی متولیانش در نظر گرفته شده توجه و دقت کرد.

 

بازیگر قاعده تصادف با تاکید بر توجه به فیلم سازان جوان افزود: سیاست گذاری که در جهت حمایت از جوان ها بابت فیلم سازی انجام می شود مسئله مناسب و خوبی است، اما باید توجه داشت که این جوان ها به حال خودشان گذاشته نشوند و در چتر حمایتی قرار بگیرند تا از تجربیاتی که از آموزش و فیلم سازی به دست آورده اند، در جهت ساخت فیلم های ارزشمند استفاده کنند.

 

خطیبی با اشاره به اثر گذاری جشنواره به شرط پیوستگی برگزاریش متذکر شد: افق های جشنواره باید در یک چشم انداز بلند مدت چند سال تهیه و تبین شود تا خروجی های  جشنواره به تدریج وارد فضای فیلم سازی کشور شوند.

دومین جشنواره فیلم اولی ها توسط انجمن سینمای جوانان ایران و به دبیری هاشم میرزاخانی برگزار خواهد شد.

 

علاقه مندان و هنرجویان فارغ التحصیل انجمن سینمای جوانان ایران تا پایان اردیبهشت ماه جهت ثبت نام در جشنواره از طریق سایت انجمن به نشانی www.iycs.ir فرصت دارند.

 

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.