سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳

پخش کننده فیلم در ایران:

«گذشته» پس از بازبینی؛ پروانه نمایش می گیرد

فیلم« گذشته» به کارگردانی اصغر فرهادی

فیلم سینمایی «گذشته» ساخته اصغر فرهادی که قرار است همزمان با اکران فیلم در دنیا در ایران هم اکران شود، قرار است هفته آینده برای صدور مجوز نمایش در اختیار سازمان سینمایی قرار گیرد.

علی سرتیپی مدیرعامل شرکت فیلمیران که پخش «گذشته» را در ایران بر عهده دارد درباره آخرین وضعیت نمایش آن در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: قرار است نسخه ای از فیلم ظرف چند روز آینده به ایران فرستاده شود تا بعد از گذراندن مراحل فنی برای زیرنویس فارسی فیلم؛ آن را در اختیار سازمان سینمایی قرار دهیم.

 

سرتیپی می گوید: اگر طبق قول ها و مساعدت هایی که برای صدور مجوز فیلم گرفته ایم، مجوز نمایش آن به موقع صادر شود اکران فیلم در کشور در خرداد ماه قطعی است.

 

سرتیپی درباره قرارداد با سرگروه سینمایی جهت اکران فیلم گفت: صحبت هایی انجام شده است اما بعد از صدور پروانه نمایش نسبت به عقد قرار داد با گروه سینمایی اقدام می کنیم.

 

پخش کننده «گذشته» در پایان گفت: به دلیل کمبود وقت برای دوبله فیلم و عدم حضور آقای فرهادی در ایران به دلیل مشغله کاری ای که دارند مجبور شدیم فیلم را به صورت زیرنویس اکران کنیم.

 

فیلم سینمایی «گذشته» به زبان فرانسوي ساخته شده در پاريس جلوي دوربين رفته و اولين فيلم اصغر فرهادي در خارج از ايران به حساب مي‌آيد.

 

«گذشته» داستان مردي ايراني و زني فرانسوي است كه به دليل اختلاف مرد همسرش را رها كرده و به ايران برگشته است. بعد از مدت‌ها زن از شوهرش تقاضاي طلاق مي‌كند. بازگشت مرد به فرانسه او را با چالشي بزرگ روبه‌رو مي‌كند. چرا كه همسرش با مردي فرانسوي رابطه عاطفي برقرار كرده است. برنيس برژو، طاهر رحيم و علي مصفا بازيگران اصلي «گذشته» هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.