جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۷

منیژه حکمت تهیه کننده «شهر موشهای 2»:

پرهزینه ترین فیلم سینمای کودک تیر ماه مقابل دوربین می‌رود

شهر موشها

سینماپرس-گروه سینما/منیژه حکمت یکی از تهیه کنندگان فیلم سینمایی «شهر موشها2» از شروع فیلمبرداری آن در اوایل تابستان امسال خبر داد.

منیژه حکمت د گفت و گو با خبرنگار سینماپرس درباره شرایط پیش تولید فیلم سینمایی «شهر موشهای 2» گفت: دکورهای فیلم در حال ساخت است و امیدواریم با آماده شدن عروسک ها و دکورهای فیلم، اوایل تیر ماه فیلم برداری کار را آغاز کنیم.

 

حکمت با اشاره به اینکه طراحی صحنه این پروژه توسط محسن شاه ابراهیمی انجام می شود گفت: یک سوله 10 هزار متری را برای درست کردن شهر موش ها تهیه کردیم که آقای شاه ابراهیمی از اواخر اسفند ماه سال گذشته طراحی و اجرای آن را آغاز کردند و تا اواخر خرداد ماه هم ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه بعد از پایان فیلم برداری دکور را خراب نمی کنند گفت: قرار است این دکور که جزوی از خاطره کودکان ایرانی می شود در اختیار شهر تهران قرار بگیرد تا به عنوان یک مکان گردشگری از آن استفاده شود.

 

شهر موشها

 

حکمت با اشاره به هزینه های بسیار بالای تولید این فیلم گفت: این فیلم تماما در بخش خصوصی تولید می شود و می توان گفت یکی از پرهزینه ترین فیلم های سینمای کودک به حساب می آید.

 

تهیه کننده «شهر موش های 2» که به صورت مشترک با علی سرتیپی تهیه آن را بر عهده گرفته اند درباره قصه فیلم گفت: فیلم نامه این کار را فرهاد توحیدی با مشورت با خانم برومند می نویسند که با توجه به اینکه تاکید داریم این فیلم در ادامه فیلم سینمایی «شهر موشها» است، هم از خط اصلی شخصیت های قدیمی دور نشود و هم ویژگی هایی را با توجه به شرایط امروز در خود داشته باشد.

 

 

حکمت در پایان با تاکید بر اینکه هدف اصلی «شهر موشها 2» حفظ خاطرات قبلی و جذابیت امروزی برای ارتباط با مخاطب است افزود: قطعن مخاطبین با قصه ای نو و جذاب روبرو می شوند که امیدواریم بازگشت شکوهمندانه ای برای موش های خاطره انگیز دهه شصت باشد.

 

حکمت درباره اکران فیلم اظهار امیدواری کرد با پیشرفت مراحل تولید، «شهر موشهای 2» در نوروز سال 93 به روی پرده برود.

 

«شهر موشهای 2» قرار است بعد از گذشت بیش از دو دهه از ساخت فیلم اول آن که به صورت مشترک توسط محمدعلی طالبی و مرضیه برومند کارگردانی شد، این بار توسط برومند جلوی دوربین برود.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.