دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶

کناره گیری شهرام اسدی از ادامه ساخت سریال مولانا/

آرش معیریان، مجتبی راعی و حسن فتحی کاندیداهای جدید کارگردانی سریال مولانا

سریال مولانا

سینماپرس: گروه تلویزیون/ تصویربرداری سریال تلویزیونی مولانا این روزها متوقف است و برای ساخت ادامه این سریال تلویزیونی گزینه های مختلفی همچون: آرش معیریان، مجتبی راعی و حسن فتحی مطرح شده اند.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، پس از سال ها تعلل مسوولان فرهنگی ایران در معرفی شخصیت مولانا و در شرایطی که کشور ترکیه در فضای عمومی جهان این شخصیت را شاعری تُرک معرفی می کند، سریالی با موضوع زندگی مولانا سال گذشته در یکی از شبکه های برون مرزی سازمان صدا و سیما مقابل دوربین رفت.

ساخت این سریال به تهیه کنندگی مهدي همايونفر و در سه فاز آغاز شد. فاز اول کودکی مولانا می پرداخت. در فاز دوم جوانی این شخصیت مورد بررسی قرار می گرفت و در فاز سوم نیز به دوران پیری مولانا پرداخته می شد.

ساخت این سریال در سکوت خبری آغاز شد و تاکنون به جز چند خبر، اطلاعاتی درباره آن در رسانه ها منتشر نشده است. طبق آخرین اطلاعات رسیده و در شرایطی که تصویربرداری فاز اول سریال به کارگردانی «شهرام اسدی» هنوز به پایان نرسیده بود، در بهمن ماه سال گذشته شهرام اسدی به دلیل اختلاف با گروه سازنده از پروژه کنار گذاشته شد و قرار شد کارگردان های دیگری ساخت ادامه سریال را به عهده بگیرند.

آرش معیریان کارگردانی است که این روزها نام وی به عنوان کارگردان بخش های پایانی فاز کودکی شنیده می شود. از مجتبی راعی و حسن فتحی نیز به عنوان گزینه های کارگردانی فاز دوم و سوم این سریال نام برده می شود. تهیه کننده سریال در حالی با کارگردان های دیگر برای ادامه ساخت سریال مذاکره می کند که فیلم نامه سریال توسط «شهرام اسدی» نوشته شده و مشخص نیست اسدی با ادامه ساخت سریال خود توسط کارگردان های دیگر موافقت خواهد کرد یا خیر.

در فاز اول این سریال بازیگرانی همچون: علي دهكردي، شبنم مقدمي، علي نصيريان، محمود بهروزيان، محمدجواد جعفرپور، سپيده سپاه منصور، رضا بهبودي، انوش معظمي، نيكي نصيريان، علي اكبر ميلاني، لي لي فرهادپور  و... ایفای نقش کرده اند. قرار بود امین تارخ و رضا کیانیان در فازهای بعدی سریال ایفای نقش کنند که اخبار مربوط به حضور آنها در ادامه سریال تکذیب شد.

طبق اطلاعات به دست آمده گروه سازنده این سریال مشغول پیش تولید برای تصویربرداری بخش های جدید کار هستند و احتمالا از این هفته با حضور مجدد عوامل در شهرستان نطنز، ساخت ادامه سریال از سر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/ م. ف ـ ب. ب

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.