سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۶

سینما و بهار کتاب / 4

«جیمز باند» به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رفت

جیمزباند پیرز برازنان

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ کتاب «جیمز باند؛ 35 سال با یک پدیده» نوشته امیر عزتی و کامیار محسنین در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات سینما پرس، کتاب «جیمز باند؛ 35 سال با یک پدیده» نوشته امیر عزتی و کامیار محسنین توسط نشر «کانون فرهنگی ایثار» در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می شود. این کتاب از سه بخش با نام های «پیدایش»، «خانواده باند» و «فیلم ها» تشکیل شده است.

 

بخش اول این کتاب شامل چند فصل با نام های ادبیات جاسوسی، ساختار روایی در آثار یان فلمینگ، فیلمشناسی تاریخی ژانر جاسوسی، «باندها»، مقاله «دو صفر هفت» به قلم پنه لوپی هیوستن می باشد به علاوه چند فصل کوتاه دیگر که به هم متصل شده اند با نام های  مرگ در فیلم های باند، باند و زن ها، ابزارهای باند، همتایان باند، و مقاله «نور، دوربین، اکشن» به قلم یان ناتان نیز در این فصل وجود دارد.

 

 

کتاب جیمز باند

 

همچنین بخش دوم این بخش با نام «خانواده باند» شامل فصل هایی همانند  معرفی تهیه کنندگان، کارگردانان، فیلمنامه نویسان، فیلمبرداران، تدوینگران، آهنگسازان، خوانندگان، طراحان عنوانبندی، طراحان صحنه، و بازیگران نقش باند، است. در بخش سوم نیز خلاصه داستان ونقدهایی کوتاه از مجموعه فیلم های جیمزباند از اولین فیلم دکتر نو (1962) تا فیلم همیشه فردایی هست (1997) گنجانده شده است.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.