چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰

هنرمندان صاحب نام از اجرای نمایش « لامپ» دیدن کردند

نمایش «لامپ»

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ تعدادی از هنرمندان صاحب نام تئاتر ، موسیقی ، سینما و تلویزیون از نمایش «لامپ» در تالار حافظ دیدن کردند.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی،این اثر نمایشی که از 29 فروردین به نویسندگی و کارگردانی «سیاوش پاکراه» اجرای خود را در تالار حافظ آغاز کرده ، طی روزهای گذشته میزبان تعدادی از هنرمندان تئاتر موسیقی، سینما و تلویزیون بوده است.قطب الدین صادقی، ایوب آقاخانی ، رحمت امینی ، محمد سریر ، آنا نعمتی ، همایون ارشادی و ....... از جمله هنرمندانی بودند که تاکنون از این اثر نمایشی دیدن کردند.

 

نمایش «لامپ» داستان زمین نابود شده ای است که از کل هستی تنها دو انسان باقی مانده اند که یکی از آن ها در یک وان حمام است و دیگری در یک آسانسور. هر کدام از آن ها زندگی را برای خود می سازد و و به تنهایی ادامه می دهد تا در نقطه ای این دو شخص به یکدیگر برخورد می کنند.

 

از ویژگی های نمایش «لامپ» این است که این نمایش یک پایان پرامید و یک پایان ناامیدکننده دارد که تماشاگر براساس آنچه در نمایش می‌بیند، سرنوشت شخصیت‌ها را با توجه به این دو پایان انتخاب می‌کند.

 

شایان ذکر است نمایش «لامپ» به نویسندگی و کارگردانی«سیاوش پاکراه» و بازی وحید نفر و محسن رستگار هر روز غیر از شنبه ها ساعت 20 در تالار حافظ روی صحنه می رود.

 

انتهای پیام/ش.ع

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.