جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷

سایت دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران راه‌اندازی شد

آرم جشنواره یاس*

سینماپرس-گروه سینما/ با آغاز به کار بخش های مختلف جشنواره فیلم ویدئویی با عنوان یاس سایت این جشنواره آغاز به کار کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران، این سایت که به دو زبان انگلیسی و فارسی طراحی شده است؛ شامل بخش اخبار، فراخوان جشنواره، معرفی داوران در بخش بین‌الملل و فیلم‌های ایرانی، معرفی فیلم‌های بخش مسابقه بین‌الملل، بخش فیلم‌های ایرانی (خاطره یاس‌ها و رویش یاس‌ها)، نکوداشت‌ها و تصاویر است که با نزدیک شدن به زمان برگزاری و اعلام بخش‌های گوناگون، در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. از این پس اخبار و اطلاعات جشنواره اینجا قابل رویت است.

 

فیلمسازان و تهیه‌کنندگان متقاضی هم از طریق همین سایت می‌توانند فرم ثبت نام در بخش‌های خاطره یاس‌ها و رویش یاس‌ها را دریافت کنند و طبق تاریخ اعلام شده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

 

در سایت دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران علاوه بر درج راه‌های ارتباطی با بخش‌های مختلف ستاد برگزاری، کاتالوگ نخستین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران که شامل کلیه اطلاعات بخش‌های مختلف در دور نخست است، نیز قابل دسترسی‌ است.

 

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران به دبیری «محمدرضا عباسیان» در دو بخش کلی مسابقه سینمای ایران و مسابقه بین‌الملل از 10 تیرماه لغایت 15 تیرماه 1392 در تهران و به طور همزمان در چهارگوشه کشور برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.