شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱

تهیه کننده «شکرستان» خبر داد:

«ناز بالش» هوشنگ مرادی کرمانی انیمیشن می‌شود

صفوی

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/مسعود صفوی از تولید انیمیشن «ناز بالش» بر اساس داستانی با همین نام از هوشنگ مرادی کرمانی خبر داد.

سید مسعود صفوی؛ تهیه کننده مجموعه انیمیشن شکرستان در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در مورد انیمیشن «نازبالش» اظهار داشت: داستان «نازبالش» عنوان یکی از کتاب های هوشنگ مرادی کرمانی از نویسندگان برجسته کشور است که قرار است این داستان به صورت انیمیشن موزیکال به کارگردانی مانی وطن دوست و تهیه کنندگی خودم تولید شود.

 

وی ادامه داد: این انیمیشن در 26 قسمت 20 دقیقه ای تولید می شود که در حال حاضر قسمت اول آن به طور کامل ساخته و کار انیمیت 6 قسمت دیگر نیز انجام شده است، همچنین پیش تولید و همه طراحی ها نیز انجام شده است و به احتمال زیاد تا پایان سال تولید این انیمیشن به پایان می رسد.

 

صفوی در مورد داستان و همراهی آن ها با موسیقی بیان کرد: ما در این انیمیشن برکه ای را طراحی کردیم که موجودات مختلفی مثل قورباغه و خروس در آن زندگی می کنند، به مناسبت وقایعی که در این برکه رخ می دهد در هر قسمت دو یا سه ترانه را قرار می دهیم که این ترانه ها موجب موزیکال شدن انیمیشن می شوند الته هنوز گروه موسیقی «نازبالش» مشخص نشده است و تا یک ماه آینده این مسئله که چه کسی کار ساخت موسیقی را بر عهده خواهد داشت مشخص می شود.

 

ناز بالش هوشنگ مرادی کرمانی

 

تهیه کننده این انیمیشن افزود: همانطور که گفته شد «نازبالش» اقتباسی از کتابی با همین نام از هوشنگ مرادی کرمانی است که کار بازنویسی آن را گروهی از نویسندگان به سرپرستی علیرضا ثانی فر انجام می دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: «نازبالش» فضایی کاملا فانتزی و خوش آب و رنگ دارد که امیدوارم با استقبال مخاطبان رو به رو شود و مرکز انیمیشن صبا عهده دار این مجموعه است.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

نظرات

  • مریم ۱۳۹۳/۱۰/۱۷ - ۰۰:۰۹
    0 0
    سلام دستتون پربرکت بخاطر تولید کالاهای فرهنگی خوب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.