یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳

شخصیت منفی «مرد عنکبوتی 2» رونمایی شد

 پل جیاماتی

سینما پرس- گروه سینما/ مسئولان سازنده «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2» عکس پل جیاماتی که در نقش شخصیت منفی این پروژه ایفای نقش می‌کند را منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار سینما پرس، مسئولان استودیو فیلمسازی «سونی پیکچرز» به تازگی عکس پل جیاماتی که در نقش شخصیت منفی فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2» (The Amazing Spider-man) بازی می‌کند را منتشر کردند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، پل جیاماتی؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «نجات سرباز رایان» (Saving Private Ryan)، «سیندرلا من» (Cinderella Man) و «شعبده‌باز» (The Illusionist) در فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی شگفت‌اگیز 2» در نقش شخصی به نام «الکسی سایتسویچ» یا همان «راینو» که شخصیت منفی این پروژه است بازی می‌کند.

 

مارک وب کارگردان «مرد عنکبوتی شگفت‌اگیز 2» است و استیو دیتکو به همراه الکس کارتزمن فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته‌اند. همچنین اندرو گارفیلد نیز در این فیلم سینمایی در نقش «پیتر پارکر» یا همان «مرد عنکبوتی» ایفای نقش می‌کند.

 

پل جیاماتی

اما استون، شایلین وودلی و جمی فاکس نیز دیگر بازیگران مطرح و برجسته‌ای هستند که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده‌اند.

 

فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2» که پنجمین قسمت از این مجموعه فیلم‌های اکشن تخیلی به شمار می‌آید در تاریخ 2 مه 2014 (بهار سال آینده) روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

 

قسمت‌های پیشین «مرد عنکبوتی» با اکران در سال‌های 2002، 2004، 2007 و 2012 میلادی توانسته‌اند به ترتیب فروشی برابر با 821، 783، 890 و 752 میلیون دلار را برای خود رقم زده‌اند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.