سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰

اکران «روز روشن» هنوز مشخص نیست/

گمرکی: سینمادار ها حاکم هستند و هیچ چیز دست ما نیست

روز روشن

سینماپرس-گروه سینما/ غلامرضا گمرکی تهیه کننده فیلم «روز روشن» از بی خبری از زمان اکران فیلم خبر داد و گفت: حاکم سینمادار است و ما فقط می توانیم امیدوار باشیم.

غلامرضا گمرکی در گفتگو با سینماپرس درباره اکران «روز روشن» توضیح داد: منتظر سینمادارها هستیم تا ببینیم کدام یک از نمایش فیلم حمایت می کنند. این مشکلی ست که همه فیلم ها با آن دست به گریبان هستند.

 

وی ادامه داد: از ابتدا و طبق مذاکراتی که پخش کننده فیلم یعنی «هدایت فیلم» انجام داده بود قرار بود در ایام نوروز «روز روشن» را اکران کنیم اما عقب افتاد و اکران دوم نوروزی برای آن در نظر گرفته شد که آن را هم کنسل کردند.

 

گمرکی در مورد دلیل به نمایش درنیامدن فیلم در اکران دوم نوروز گفت: سینمادار ها برای اکران هر فیلمی تصمیم می گیرند و ما هم دلیلی نمی بینیم که فیلم اکران نشود. از دست ما دیگر خارج شده و فقط می توانیم منتظر تصمیم دیگران برای فیلممان باشیم.

 

وی در پایان با ابراز امیدواری به اکران هرچه زودتر فیلم اش اظهار داشت: علاقه مندی من این است که فیلم در اکران عید فطر به نمایش دربیاید و پخش کننده مذاکرات لازم را برای این امر انجام می دهد اما حاکم سینمادار است و ما فقط می توانیم امیدوار باشیم.


یادآور می شود چندی پیش حسین شهابی کارگردان «روز روشن»  از موکول شدن اکران فیلم به بعد از انتخابات ریاست جمهوری خبر داده بود.

 

گفتنی است، در «روز روشن» بازیگرانی همچون پانته‌آ بهرام، مهران احمدی، روناک یونسی، سودابه بیضایی، امیررضا دلاوری، وحید آقاپور، فرهاد مهدوی، امین ایمانی، امیر اسدزاده و… ایفای نقش کرده‌اند و وقایع داستان «روز روشن» در 6 ساعت در طول وقت اداری اتفاق می‌افتد. این داستان دربارهٔ زن جوانی است که برای نجات جان یک نفر از اعدام، به‌دنبال شاهد است تا در دادگاه شهادت دهد.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف


 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.