سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۰

مدیر دبیرخانه جشنواره اعلام کرد:

208 فیلم به دبیرخانه جشنواره فیلم یاس تهران رسید

حاشیه جشنواره فیلم ویدئویی تهران

سینماپرس-گروه سینما/فیلمسازان و تهیه‌کنندگانی که شرایط حضور در دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران را دارند با ارسال آثار خود، استقبال بسیار خوبی از این دوره داشته‌اند.

به گزارش سینماپرس و به نقل از ستادخبری دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران، سیمونیان، مدیر دبیرخانه جشنواره اعلام کرد: تا کنون برای حضور در بخش مسابقه ایران(رویش یاس‌ها و خاطره یاس‌ها) 208 فیلم به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران ارسال شده است و با توجه به این‌که نزدیک به یک هفته دیگر(31 اردیبهشت ماه) مهلت دریافت آثار همچنان ادامه دارد، پیش‌بینی می‌شود که تعداد آثار ارسالی به بیش از 300 فیلم برسد.

 

وی درباره برنامه‌های دبیرخانه جشنواره نیز توضیح داد: هم اکنون دبیرخانه جشنواره در حال بررسی آثار است تا مغایرتی با  آیین‌نامه جشنواره نداشته باشند. به عنوان مثال آثاری که در اولین جشنواره فیلم یاس تهران فرم حضور پر کرده‌ بودند، امکان حضور در دور دوم این رویداد را ندارند و کنار گذاشته می‌شوند.

 

مدیر دبیرخانه، همچنین درخصوص حضور کارگردانان شاخص در دومین دوره جشنواره بین‌الملی فیلم یاس تهران نیز توضیح داد: امسال تقریبا تمامی چهره‌های مطرح حوزه فیلم‌های ویدئویی و برخی از برگزیدگان سال گذشته فرم حضور در جشنواره را پر و آثار خود را ارسال کرده‌اند.امیدواریم جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران، تاثیر مثبتی در ارتقای کیفی آن گونه آثار داشته باشد.

 

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس تهران به دبیری «محمدرضا عباسیان» در دو بخش کلی مسابقه  ایران و مسابقه بین‌الملل از 10 تیرماه لغایت 15 تیرماه 1392 در تهران و به طور همزمان در چهارگوشه کشور(ماکو، سرخس، خرمشهر و چابهار) برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.