چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷

آل پاچینو در فیلم سینمایی «منگل‌هورن» بازی می‌کند

آل پاچینو

سینما پرس- گروه سینما/ آل پاچینو برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «منگل‌هورن» با تهیه کنندگان این پروژه قرارداد امضا کرده‌ است. این فیلم یک درام سینمایی است.

به گزارش سینما پرس، آل پاچینو؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «پدر خوانده» (The Godfather)، «صورت زخمی» (Scareface) و «بعدازظهر سگی» (Dog Day Afternoon) برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «منگل‌هورن» (Manglehorn) با مسئولان سازنده این پروژه قرارداد امضا کرده است.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، استودیو فیلمسازی «وردویو انترتینمنت» سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده «منگل‌هورن» است و آل پاچینو در این فیلم درام در نقش شخصی به نام «ای. جی. منگل‌هورن» بازی می‌کند. منگل‌هورن انسانی غیرعادی است که درگیر جنایتی می‌شود که سال‌ها پیش انجام داده است.

 

دیوید گوردون گرین کارگردانی «منگل‌هورن» را برعهده دارد و پل لوگن نیز فیلمنامه این فیلم سینمایی را براساس طرح داستانی از گوردون گرین نوشته است.

 

بنابراظهارات سازندگان «منگل‌هورن» فیلمبرداری این فیلم سینمایی از پاییز سال جاری در لوس آنجلس آغاز می‌شود و استودیو فیلمسازی «وست اند فیلمز» نیز حق امتیاز این فیلم درام را در بازار فیلم شصت و ششمین دوره جشنواره کن به فروش می‌گذارد.

 

آل پاچینو که پیش از این در سال 1993 میلادی برای بازی در فیلم سینمایی «بوی خوش زن» (Scent of a Woman) موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است، برای آخرین بار در سال گذشته با فیلم سینمایی «بایستید آقایان» (Stand Up Guys) روی پرده سینماهای سراسر جهان رفته بود.

 

انتهای پیام/ ع م  - ب. ب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.