شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷

همایون ارشادی عنوان کرد:

علاقمند به حضور مجدد بر صحنه تئاتر هستم

همایون ارشادی

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ بازیگر سینما که سال گذشته با نمایش سیزده در جشنواره تئاتر فجر حضور داشت از علاقه خود برای حضور مجدد درصحنه تئاتر سخن گفت.

همایون ارشادی در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پرس اظهار داشت: سال گذشته با نمایش «سیزده» اولین حضور خود را در صحنه تئاتر تجربه کردم، برای من حضور در این نمایش اتفاق جالبی بود و تمایل زیادی دارم که بار دیگر بر صحنه تئاتر حضور پیدا کنم.

 

وی ادامه داد: با وجود این که من در زمان اجرای نمایش در یک کار سینمایی نیز حضور داشتم اما باید بگویم که «سیزده» تجربه خیلی خوبی یرای من بود، کار با روزبه سجادی و گروهش برای من تبدیل به خاطره ای خوش شد.

 

ارشادی خاطر نشان کرد: از اینکه این نمایش اجرای عمومی خواهد داشت یا خیر هنوز اطلاعی ندارم اما بدون شک در صورت اجرای مجدد با گروه نمایش همراه خواهم شد.

 

گفتنی است که نمایش «سیزده» به کارگردانی روزبه سجادی در سی و یکیمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با بازی همایون ارشادی، آنا نعمتی، ایوب آقاخانی، رامین ناصر نصیر، وحید نفر و کیوان خان بگی به روی صحنه رفت، همایون ارشادی در این نمایش در نقش کاوه که دچار بیماری عفونی است حضور یافته و در واقع رفتار این بیمار و درخواستش از پرسنل بیمارستان برای مرگش داستان اصلی این نمایش را می سازد.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.