یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۵

امیر غفارمنش :

«روایت های ساده از زندگی روزمره» در مورد قضاوت های زود هنگام است

امیر غفارمنش درمراسم رونمایی از فیلم -مسابقه «رالی ایرانی »

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ امیر غفار منش از حضور خود در نمایش «روایت های ساده از زندگی روز مره» خبر داد و بیان کرد: این نمایش در مورد قضاوت های زود هنگام است.

امیر غفار منش در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پرس در مورد فعالیت های اخیر خود در حوزه تئاتر بیان کرد: در حال حاضر مشغول بازی در نمایش «روایت های ساده از زندگی روزمره» به کارگردانی علیرضا دری و شهرام کرمی هستم در این نمایش با بازیگرانی چون پرستو گلستانی، بهراد خرازی، شادی اسد پور، علی رضا دری، توحید غنی زاده و لیدا وعیدی هم بازی هستم.

 

وی ادامه داد: این نمایش پنج اپیزود دارد که «قضاوت» تم اصلی این اپیزود ها را تشکیل می دهد، و در حقیقت این نمایش تلنگری به مخاطب می زند و می خواهد بگوید که هیچ چیز قابل قضاوت نیست.

 

غفار منش تصریح کرد: روایت های این نمایش معنایی مشترک دارند و با یکدیگر پیوند می خورند و در حقیقت داستان آن همانند اسمی که دارد داستانی ساده و در عین حال زیبا است، من در دو اپیزود نمایش حضور دارم و در این دو اپیزود با بهراد خزازی و پرستو گلستانی همبازی هستم.

 

این بازیگر با بیان اینکه در این نمایش کارگردان از هنر هفتم نیز استفاده کرده است، ادامه داد: در واقع پخش فیلم در بخش هایی از این نمایش از تمهیدات کارگردان بوده است، از آنجا که همیشه می گویند تئاتر هنر ششم و سینما هنر هفتم است و همینطور می گویند که سینما در برگیرنده همه هنرها است، کارگردان با این اقدام خود به نوعی می خواسته است که بگوید تئاترهم می تواند سینما را در درون خود جای بدهد.

 

وی در خصوص علت حضور خود در این نمایش عنوان کرد: نمایشنامه خوب و فضای طنز نمایش از علت هایی بود که مرا علاقمند به حضور در این نمایش کرد، همچنین افرادی که در این نمایش بودند نیز از دیگر علت های من برای پذیزفتن نقش بود.

 

گفتنی است که نمایش «روایت های ساده از زندگی» هر شب ساعت 20:30 در تماشاخانه پارین به روی صحنه می رود.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.