شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶

فیلم «گذشته» فردا در ساختمان ارشاد اکران می‌شود

برنیس برژو در پشت صحنه آخرین سکانس فیلم « گذشته» به کارگردانی اصغر فرهادی

سینماپرس- گروه سینما/ نمایش فیلم سینمایی «گذشته» به کارگردانی اصغر فرهادی برای اهالی رسانه به دلیل شرایط ویژه و علاقه مندان بسیار برای حضور در سالن سینما به روز یکشنبه 29 اردیبهشت موکول شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، شنیده ها حاکی از آن است که علی سرتیپی؛ پخش کننده این فیلم هنوز موفق به انتخاب سالن مناسب برای اکران این فیلم نشده است. اما سازمان سینمایی اعلام کرد این فیلم برای خبرنگاران فردا ساعت 17 گذاشته می شود اما به نظر می رسد این ساعت با تغییراتی همراه باشد.

 

از آن جایی که پیش بینی می شود خبرنگاران بسیاری علاقمند برای تماشای این فیلم باشند و ظرفیت سالن های موجود در تهران خیلی بالا نیست علی سرتیپی هنوز نتوانسته مکان مناسبی را برای نمایش «گذشته» بیابد. چرا که امکان نمایش فیلم در صورت ازدیاد جمعیت به صورت سانس فوق العاده وجود ندارد و مستلزم اجازه مجدد از تهیه کننده خارجی فیلم است.

 

گفته می شود یکی از گزینه های پیشنهادی برای اکران فیلم برج میلاد است که فضای بیشتری داشته و می تواند پذیرای خبرنگاران بیشتری باشد.

 

سازمان سینمایی اصرار دارد که این فیلم امروز اکران شوداما بعید به نظر می رسد این فیلم پیش از ساعات پایانی شب امکان اکران بیابد.

 

سینما فرهنگ که به عنوان سینمای احتمالی نمایش «گذشته» معرفی شده بود به دلیل ظرفیت اندک سالن چندان مورد تایید پخش کننده این فیلم نیست.

 

شور و اشتیاق اهالی رسانه و مردم عادی برای تماشای فیلم جدید اصغر فرهادی به اندازه ای است که بسیاری از آن ها از طریق سینما فرهنگ و یا رسانه ها پیگیر زمان دقیق نمایش فیلم هستند.

 

فیلم «گذشته» روز جمعه -27 اردیبهشت ماه- در جشنواره فیلم کن برای اهالی رسانه رونمایی شد. این نخستین بار است که خبرنگاران ایرانی با فاصله زمانی بسیار اندک از اکران جشنواره ای یک فیلم قرار است به تماشای آن بپردازند.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.