یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۲

عباسیان در نشست خبری اعلام کرد:

استعفای ناگهانی عباسیان/شاید من هم فیلم انتخاباتی بسازم

محمد رضا عباسیان در گفتگو با خبرگزاری سینماپرس

سینماپرس-گروه سینما/محمدرضا عباسیان صبح امروز (29 اردیبهشت ماه) از مدیرعاملی موسسه‌ی «رسانه‌های تصویری» و همچنین دبیری جشنواره فیلم «یاس تهران» استعفا داد. استعفای ناگهانی او تنها با یک جمله همراه بود: هرجا احساس کردم که دیگر امکان فعالیت مفید وجود نداشته، از آنجا خارج شدم .

به گزارش خبرنگار سینماپرس محمدرضا عباسیان دقایقی قبل خبر استعفای خود را از مدیرعاملی «موسسه رسانه‌های تصویری» اعلام و بیان کرد: امروز آخرین روز حضور من در این موسسه است و به‌زودی به محل خدمت اصلی‌ام، سازمان صدا و سیما برمی‌گردم. اکنون اولویت اصلی‌ام احیای وضعیت ساخت سریال «پیدا و پنهان» است.

 

عباسیان درباره ادامه فعالیت های حرفه ای اش گفت: از آنجا که تخصص اصلی من مستند‌سازی است، در چند روز آینده با فراهم شدن مقدمات برای تولید فیلمی مستند به سوریه و لبنان سفر خواهم کرد.

 

مدیرعامل سابق موسسه رسانه های تصویری درباره استعفای ناگهانی خود گفت: چندی است که استفعای خودم را خدمت آقای شمقدری داده‌ام و بالاخره ایشان به سختی آن را پذیرفت. این استعفا خیلی ارتباطی به مسائل مختلف ندارد. من در هر مقامی که مسئولیت اجرایی داشته‌ام، هر وقت احساس کردم که دیگر امکان فعالیت مفید وجود ندارد، از آن مسئولیت خارج شده‌ام.

 

دبیر سابق جشنواره فیلم یاس درباره دلایل استعفایش در جمله‌ای تامل‌برانگیز بیان کرد: خدابیامرز «شهید آوینی» جمله زیبایی دارد که می‌گوید «هنر آن است که بمیری قبل از آنکه بمیراندنت»

 

وی درباره ادامه فعالیت های موسسه و جشنواره فیلم یاس گفت: ان‌شاء‌الله آقای شمقدری درباره مسئولیت اداره موسسه «رسانه‌های تصویری» و همچنین دبیری جشنواره فیلم ویدئویی یاس تهران تصمیم‌گیری و نتایج را خودشان اعلام خواهند کرد.

 

مدیرعامل سابق موسسه «رسانه‌های تصویری» در پایان نشست خبری خود ضمن تشکر از سینماگران و اصحاب رسانه که در این مدت با او همراه بودند از همه آ‌ن‌ها حلالیت طلبید و تاکید کرد که هرکجا نیاز باشد تجربیات خود را در اختیار مدیران و سینماگران خواهد گذاشت.

 

بنابراین گزارش دبیر سابق جشنواره فیلم یاس درباره ادامه این جشنواره اعلام کرد به دلیل کمبود بودجه احتمال تعویق برگزاری آن بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.