سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳

چه خبر از هنرمندان؟

بازیگر توتول و راز صندوقچه از معمای همسر اول محمدرضا شاه گفت

فوزیه- فولادوند

سینماپرس-گروه سینما/حدیث فولادوند از بازی در نقش فوزیه در سریال «معمای شاه» می گوید.

حدیث فولادوند در گفتگو با سینماپرس درباره فعالیت های هنری کنونی اش می گوید: در حال حاضر سر بازی در سریال «معمای شاه» هستم. این سریال تاریخ معاصر ایران را از سال 1317 تا 1357 روایت می کند.

 

وی درباره نقش خودش در این سریال گفت: من نقش فوزیه، همسر اول محمد رضا شاه را ایفا می کنم که برایم حضور در این نقش خیلی جذاب است.

 

گفتنی ست، فوزیه، شاهزاده ای مصری، خواهر ملک فاروق پادشاه مصر و نخستین همسر محمدرضا پهلوی بود.

 

بازیگر «معصومیت از دست رفته» و «مختارنامه» ادامه داد: من سال هاست که در تلویزیون کار نکردم و آخرین حضورم به سریال «مختارنامه» بر می گردد. یکی دو کار تلویزیونی هم پیشنهاد دارم اما ترجیح می دهم در سینما کار کنم.

 

بازیگر «دست های آلوده» در ادامه در مورد دیگر فعالیت هایش در عرصه تصویر اظهار داشت:  دو فیلم سینمایی «توتول و راز صندوقچه» به کارگردانی وحید گلستان و «صبح تنهایی» به کارگردانی حسین تبریزی را در نوبت پخش و اکران دارم.

 

فولادوند درباره ادامه فعالیتش بعد از سریال «معمای شاه» بیان داشت: اکثر پیشنهادات این روزها مربوط به تله فیلم و کار تلویزیونی ست که آدم را حتی وسوسه نمی کند که رویشان فکر کند.

 

وی در پیایان گفت: البته یک سریال رسانه ای (شبکه خانگی) هم به من پیشنهاد شده که در مورد قبول آن مرددم. احتمالا قبول نمی کنم.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.