سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰

حسین شمقدری در گفتگو با سینماپرس:

مستند انتخاباتی جلیلی از کلیشه ها فاصله گرفته است

جلیلی- شمقدری

سینماپرس-گروه سینما/ حسین شمقدری از مستندسازان ستاد انتخاباتی سعید جلیلی، کاندیدای دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری گفت: تلاش کردیم برای ساخت این مستند انتخاباتی از کلیشه های معمول فاصله بگیریم.

حسین شمقدری در گفتگو با سینماپرس درباره خبر ساخت فیلم انتخاباتی سعید جلیلی توسط وی گفت: فیلم آقای جلیلی را ستاد ایشان به گروه های مختلف مستندسازی سپرده است و من یکی از کسانی هستم که به همراه گروهم مستندی برای ستاد این کاندیدا خواهم ساخت.

 

وی ادامه داد: فیلم اول کاندیداها یک هفته دیگر پخش خواهد شد و ما قاعدتا تلاشمان این است زودتر از این تاریخ فیلممان را آماده پخش کنیم.

 

این مستندساز جوان در مورد احتمال انتخاب مستند وی به عنوان مستند منتخب ستاد سعید جلیلی اظهار داشت: هیچ کدام از ما مستندسازان این ستاد مطمئن نیستیم که فیلممان پخش شود. بعد از ساخت همه  آثار10 مستند را وسط می گذاریم و خودمان انتخاب می کنیم که کدام یک از بین آن ها بهتر است.

 

وی افزود: اینطور نیست که مستند ستاد سعید جلیلی به اسم یک آدم باشد، حجم زیادی از مستندسازان در حال کارند و تلاش همه این است که بهترین فیلم را برای این ستاد آماده کنند.

 

شمقدری در پاسخ به این سوال که آیا طبق شیوه معمول مستندسازی انتخاباتی فیلم های سخنرانی و دیدارهای مردمی کاندیدا را تدوین خواهد کرد توضیح داد: تلاش کردیم برای ساخت این مستند انتخاباتی از کلیشه های معمول فاصله بگیریم و از شیوه ای جدید استفاده کنیم.

انتهای پیام/ع  - ب.ب 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.