چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲

مهرانفر خبر داد:

«بر بال های خیال» تا 20 روز آینده به غار می‌رسد

فرهاد مهرانفر

سینماپرس-گروه سینما/ فرهاد مهرانفر، کارگردان فیلم «بر بال های خیال» گفت: فاز دوم فیلم بعد از ساخت دکورهای غار تا 20 روز آینده آغاز می شود و در فاز دوم از یک بازیگر چهره زن استفاده خواهیم کرد.

فرهاد مهرانفر در گفتگو با سینماپرس در مورد پیشرفت پروژه «بر بال های خیال» اینگونه خبر داد: اول اردیبهشت ماه فیلمبرداری این فیلم را کلید زدیم و 80 درصد آن فیلمبرداری پیشرفت کرده است.

 

وی توضیح داد: 31 اردیبهشت ماه فاز اول فیلمبرداری تمام شد و منتظر دکوری در شهر رشت هستیم که آماده شود و بتوانیم فضای داخلی غار را در این دکور ضبط کنیم.

 

این کارگردان با اعلام اینکه تدوین «بر بال های خیال» را خودش انجام می دهد ادامه داد: تا 20 روز آینده فیلمبرداری تمام خواهد شد. تدوین همزمان آن را هم از ابتدای هفته شروع خواهیم کرد.

 

مهرانفر درباره فاز دوم فیلم اظهار داشت: در فاز دوم فیلمبرداری بازیگر زن بخش داخلی غار را هنوز قطعی نکرده ایم اما از بازیگران حرفه ای و چهره یک نفر را به عنوان بازیگر نقش اول زن در این فیلم انتخاب خواهیم کرد. هفته دیگر نام این بازیگر مشخص خواهد شد.

 

وی در پایان تاکید کرد: کار با مشارکت شرکت سینمایی کارن فیلم و شبکه باران (صدا و سیمای مرکز گیلان) ساخته شده و از آن جهت که این شبکه در این کار سرمایه گذاری کرده است و امیدواریم اوایل تابستان آماده شود.

 

گفتنی ست، فیلم که جدید ترین فیلم مهران فر بعد از «قطعه زمستانی»، داستان بهرام نویسنده و کارگردان تئاتر است که به همراه دختر کوچک اش رها به نا کجا آبادی در دل طبیعت سفر می کند. ذهن آشفته بهرام در جهان تخیل و کلمات به دنبال معنای هستی خویش است و تنها راهنمای او یک نجوای زنانه است. پروانه ساخت این فیلم اواخر سال گذشته از سوی اداره نظارت و ارزشیابی به تهیه کنندگی بهروز رشاد صادر شد.

 

فهرست عوامل «بر بال های خیال» عبارتند از: کارگردان: فرهاد مهرانفر، تهیه کننده و مجری طرح بهروز رشاد، مدیر فیلم برداری: نادر معصومی، نویسنده: فرهاد مهرانفر و غزل مهرانفر، طراح صحنه ولباس: سهیلا فرزاد، صدابردار همزمان: علی رضا دریا دل، عکاس: شهرام شراره، دستیار اول کارگردان وبرنامه ریز:  علی ارکیان، منشی صحنه: ریحانه ملک شعار، بازیگران: سیما محمدزاده، رها بدر طالعی، مهدی مخبری، بهزاد جعفری مذهب، مسعود بدر طالعی، حبیب میرزائی.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.