سه‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱

یکتا ناصر نقش اول «زندگی جای دیگری ست» شد

یکتا ناصر در نمایی از فیلم سینمایی یکی می خواد باهات حرف بزنه به کارگردانی منوچهر هادی

سینماپرس-گروه سینما/ یکتا ناصر درباره دومین همکاری اش با منوچهر هادی کارگردان فیلم «زندگی جای دیگری ست» گفت: من نقش اصلی فیلم را بازی می کنم که هم نقش جذاب و متفاوتی ست و هم فیلمنامه بسیار خوبی دارد.

یکتا ناصر در گفت و گو با سینماپرس در مورد فعالیت های سینمایی اش گفت: دیروز با یک پروژه به نام «زندگی جای دیگری ست» به کارگردانی منوچهر هادی قرارداد بسته ام. این پروژه طی یک ماه آینده کلید می خورد. فعلا پیش تولید فیلم اغاز شده و قرا است اوایل تیرماه فیلمبرداری آن هم شروع شود.

 

این بازیگر که در یک سال گذشته با وجود دریافت سیمرغ برای فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه» ساخته قبلی منوچهر هادی در جشنواره سی ام فجر فیلم دیگری کار نکرده است در مورد قبول بازی در این فیلم توضیح داد: نمی توانم زیاد در مورد این فیلم توضیح دهم چون هنوز در اول کار هستیم اما می توان بگویم فیلمنامه بسیار بسیار خوبی دارد و بعد از فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه» انقدر جذاب بود که من این کار را قبول کردم. من نقش اصلی زن را بر عهده دارم که به نظرم هم نقش متفاوت و هم جذابی ست.

 

بازیگر «ساقی» درباره دیگر فعالیت های تصویری اش گفت: در یک سال گذشته خیلی کار نکردم. آخرین کارم تله فیلم «آخرین روز سال» به کارگردانی منوچهر هادی بود که روز پنجم عید از تلویزیون پخش شد.

 

گفتنی ست، تهیه کنندگی فیلم «زندگی جای دیگری ست» سيدامير سيدزاده بر عهده دارد.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.