یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴

علیرضا افتخاری و رضا رویگری در «وعده موعود» می‌خوانند

ایبی

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ بازیگر و کارگردان تئاتر از تصمیم خود برای اجرای نمایش «وعده موعود» در ایام شعبانیه خبر داد.

کوروش زارعی کارگردان، نویسنده و بازیگر تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس اظهار داشت: تصمیم دارم نمایشی با نام «وعده موعود» را در ایام شعبانیه به صحنه ببرم، در حال حاضر درخواست خود را به بنیاد رودکی داده ام که در صورت تصویب این نمایش از اول تیرماه به صحنه خواهد رفت.

 

وی ادامه داد: «وعده موعود» اولین نمایشی است که پس از انقلاب اسلامی به صورت مستقیم به شخصیت و زندگی امام زمان (عج) می پردازد و داستان آن نیز در مورد مرد سرگشته ای است که به دنبال یک منجی برای دنیای امروز می گردد و به این بهانه وارد تاریخ می شود ...

 

کارگردان نمایش «راکب» تصریح کرد: در این نمایش به قبل از تولد، ولادت، جانشینی امام عصر(عج) پرداخته می شود، این کار در فضایی رئالیستی شروع می شود و طراحی این کار نیز کاملا مدرن است.

 

زارعی در مورد موسیقی این نمایش تصریح کرد: آهنگسازی این نمایش را «عمادالدین توحیدی» بر عهده داشته است و از سه قطعه تشکیل شده است که با صدای علیرضا  افتخاری و رضا رویگری در طول نمایش پخش خواهد شد.

 

وی در مورد دیگر عوامل این نمایش تصریح کرد: طراحی صحنه این نمایش بر عهده رضا مهدی زاده بوده است، همچنین علی فرحناج، حسن اردستانی، محمد رضا آزاد، مهدی رکنی، جواد زرنوش، سید مهدی میر قبایی، جواد پیروزی، ماشاءالله کوهستانی، محسن آقایی، سید حمید لاجوردی، کوروش زارعی و محمد یوسفی بازیگران نمایش هستند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.