شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰

نونهالی : سینما از من خبر ندارد / ترجیح می دهم تئاتر بازی کنم

رویا نونهالی

سینماپرس-گروه سینما/ رویا نونهالی درباره دوری اش از سینما گفت: سینما از من خبر ندارد اما من 2 سال است ترجیح می دهم در تئاتر حضور داشته باشم.

رویا نونهالی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با سینماپرس درباره بی خبری اهالی سینما از وی گفت: خبری از من در سینما نیست؟ من در پاسخ می گویم سینما و شما  از من خبر ندارید. من کارهایم را به خوبی انجام می دهم و الان هم مشغول تمرین هستم.

 

وی در توضیح فعالیت های امروزش بیان داشت: در حال حاضر روی نمایشنامه خاصی کار می کنیم و قرار است تیر ماه اجرا داشته باشیم.

 

بازیگر «خانه ای روی آب» درباره دوری اش از سینما گفت: سینما چیزی ست که بقیه فعالیت ها انگار زیر مجموعه آن محسوب می شود و وقتی در سینما نباشی گویی هیچ کجا نیستی. من بیش از 2 سال است که بیشتر تئاتر کار می کنم و ترجیح داده ام در این عرصه به فعالیت بپردازم.

 

این بازیگر در مورد علت عدم حضورش در فیلم های سینمایی اظهار داشت: فیلمنامه ها مطلوب نیستند و کار خوب بسیار کم است. کلا کارها کم شده اند و فیلمنامه هایی هم به ما پیشنهاد می شوند تعجب برانگیزند.

 

نونهالی در پایان تصریح کرد: نمی دانم بعضی از پروژه ها اصلا چرا ساخته می شوند، اما امید دارم به زودی در پروژه ای خوب خدمت شما عزیزان باشم.

 

 

گفتنی ست، نونهالی فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۶ با حضور در فیلم «یار در خانه » ساخته خسرو سینایی و بازی در تلویزیون را در سال ۱۳۸۱ با مجموعه «خواب و بیدار» به کارگردانی مهدی فخیم زاده آغاز کرد.

 

شایان ذکر است، این بازیگر که آخرین بار با «صداها» بر پرده سینماها ظاهر شده است، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در هفتمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «عروسی خوبان» و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن در هجدهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «بوی کافور، عطر یاس» را از آن خود کرده است.

 

انتهای پیام/ع - ب.ب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.