شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶

سرتیپی به سینما پرس خبر داد :

وضعیت اکران «گذشته» تا دوشنبه مشخص می‌شود

پوستر فیلم گذشته

علی سرتیپی تهیه کننده و پخش کننده سینما از اکران فیلم سینمایی پل چوبی به کارگردانی مهدی کرم پور بعد از عید فطر خبر داد و گفت که وضعیت اکران فیلم «گذشته» به کارگردانی اصغر فرهادی تا روز دوشنبه مشخص خواهد شد.

علی سرتیپی تهیه کننده فیلم «پل چوبی»  درباره اکران این فیلم به خبرنگار سینما پرس گفت : فیلم سینمایی «پل چوبی» بعد از عید سعید فطر در سینماهای کشوراکران می‌شود .

 

«پل چوبی» آخرین ساخته مهدی کرم پور است که پیش از این ساخت فیلم هایی چون «چه کسی امیر را کشت» و «تهران در جستجوی زیبایی» را در کارنامه دارد، فیلم نامه «پل چوبی» توسط خسرو نقیبی و مهدی کرم پور نوشته شده است .

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : «پل چوبی» معبری بود بر خندق شمالی تهران، مابین پایتخت و ییلاق شمیران، محل اتصال تهران قدیم و تهران مدرن. اینجا و اکنون محله پل چوبی یادگار گذشته است. نامی به جامانده در قلب شهری پرهیاهو و محل رخداد عاشقانه‌ای ناآرام.

 

بهرام رادان، مهناز افشار، هدیه تهرانی، مهران مدیری، آتیلا پسیانی، فرهاد اصلانی و برزو ارجمند نقش های این فیلم را ایفا کرده اند.

 

علی سرتیپی که پخش فیلم سینمایی «گذشته» به کارگردان اصغر فرهادی را در ایران به عهده دارد از آماده بودن تمام موارد برای اکران این فیلم خبر داد و گفت که وضعیت اکران این فیلم تا دوشنبه مشخص می‌شود.

 

انتهای پیام /ن/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.