یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳

سحر دولتشاهی از تجربه تئاتر روانکاوانه گفت

سحر دولتشاهی در نمایش زنی از گذشته به کارگردانی محمد عاقبتی

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ بازیگر تئاتر با بیان اینکه «خانه سربی»، نمایشی با ویژگی های روانکاونه است، از تجربه حضور خود در این نمایش سخن گفت.

سحر دولتشاهی در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در مورد نمایش «خانه سربی» اظهار داشت: نمایش «خانه سربی» کاری از علی نرگس نژاد است که از 22 اردیبهشت ماه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفته است، من در این نمایش با پانته آ پناهی ها، سیامک صفری، بابک حمیدیان، فرزین صابونی و مینا ساداتی همبازی هستم.

 

وی ادامه داد: «خانه سربی» یک نمایش با روایتی چند لایه است، ویژگی روانکاوانه این نمایش را من خیلی دوست دارم و در کل باید بگویم که بازی در این نمایش جزء تجربه های خوب کاری من در تئاتر محسوب می شود.

 

بازیگر نمایش «جاده طولانی مارپیچ» تصریح کرد: داستان این نمایش در مورد پدری است که یک سری از داستان ها در ذهنش نقش می بندد، من نیز در نقش دختر این خانواده در نمایش حضور دارم. واقعیت این است که نقش من در «خانه سربی» به لحاظ کمیت کوتاه اما تأثیر گذار بر روند نمایش است.شیوه اجرای نمایش رئال است اما نوع داستان به گونه ای استکه میان افسانه و واقعیت در گردش است.

 

دواتشاهی در مورد استقبال مخاطبان از این نمایش، خاطر نشان کرد: به نظرم استقبال از «خانه سربی» به نسبت خوب بوده است اما مسلما اجرای یک نمایش در سالن اصلی نیاز به تبلیغات گسترده تری دارد اما با وجود اینکه این تبلیغات در نمایش ما کم بوده است باز هم می توان گفت که استقبال و رضایت مخاطبان از دیدن نمایش خوب بوده است.

 

گفتنی است که نمایش «خانه سربی» به کارگردانی علی نرگس نژاد هرشب ساعت 20 در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.