دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۱

«روزگاری عشق و خیانت» شمقدری به دولت یازدهم رسید

روح اله شمقدری  تهیه کننده در نشست خبری فیلم پایان نامه

سینماپرس-گروه سینما/وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درحالی با نام «روزگاری عشق و خیانت» برای فیلم تهیه کننده پایان نامه موافقت کرد که وی تولید فیلم خود را در سکوت خبری پیش برد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، روح الله شمقدری که فیلم سیاسی «پایان نامه» را نیز در کارنامه خود دارد این روزها مشغول ساخت فیلمی در سکوت خبری است که حتی نامی از آن به صورت رسمی در رسانه ها منتشر نشده است و وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی بارها با تغییر نام این پروژه موافقت نکرده و سازندگان هم در این زمینه حاضر به مصاحبه نشده اند.

 

این فیلم که به کارگردانی داود بیدل است پیش از این رسانه ها از آن با نام «عبور از مه» خبرهایی را به صورت گمانه زنی منتشر کرده بودند که در نهایت «روزگاری عشق و خیانت» نام گرفته و مجوز نهایی آن از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

 

موضوع و خلاصه داستان فیلم «روزگاری عشق و خیانت» تاکنون در هیچ رسانه ای منتشر نشده و تنها روح الله شمقدری در اشاره ای کوتاه در یکی از رسانه ها زمان فیلم را دوران انقلاب عنوان کرده است.

 

یادآور می شود روح الله شمقدری فیلمی سیاسی را در کارنامه خود دارد که پس از همان ابتدای ساخت فیلم با حاشیه های بسیار زیادی روبه رو شد. پایان‌نامه فیلمی ایرانی به کارگردانی حامد کلاهداری و تهیه کنندگی روح‌الله شمقدری و با بازی حامد کمیلی، بهاره افشاری، کامران تفتی، چکامه چمن‌ماه، نیما شاهرخ‌شاهی و با حضور داریوش ارجمند، محمدرضا شریفی‌نیا، احمد نجفی و جمشید هاشم‌پور است.

 

این فیلم به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ می‌پردازد.ابتدا شایع شد بازیگر اصلی فیلم لیلا اوتادی است و در نقش ندا آقاسلطان بازی می‌کند. تنها سه ساعت پس از اعلام خبر در گفت‌وگوی یکی از رسانه ها با لیلا اوتادی این خبر را تکذیب شد. رئیس سازمان سینمایی نیز در مورد خبر ساخت فیلمی دربارهٔ ندا آقاسلطان گفت داستان پایان‌نامه را خوانده و ربطی به موضوع ندا آقاسلطان ندارد.

 

داود بي‌دل پيش از اين تله‌فيلم‌هايي چون «هيش»، «آلواتان» و «گرداب سكندر» را ساخته و فیلم «روزگاری عشق و خیانت» نخستین تجربه سینمایی وی است.

 

فهرست عواملی که از این فیلم تاکنون به صورت غیر رسمی منتشر شده عبارت است از:  كارگردان: داود بي‌دل، تهیه کننده روح الله شمقدری، مدير فيلمبرداري: محمدتقي پاكسيما، مدير توليد:‌محمود محمد طائمه، طراح چهره‌پردازي: محمد قومي، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح صحنه و لباس: محمد هادي فدوي. بازيگران: همایون ارشادی، ميلاد كي‌مرام، نسرین مقانلو، شهرزاد كمال زاده، سحر قریشی، حسن جوهرچي، جعفر دهقان، علي اوسيوند، آتش تقي‌پور و جمشید هاشم پور.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.