دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲

سیروس همتی :

«مرز» بلافاصله بعد از ماه مبارک رمضان به صحنه می رود

سیروس همتی بازیگر در غرفه خبرگزاری سینمای ایران در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ سیروس همتی در خصوص وضعیت اجرای نمایش «مرز» بیان کرد: «مرز» بلافاصله پس از ماه مبارک رمضان به صحنه می رود.

سیروس همتی نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس اظهار داشت: نمایش «مرز» که دو سال پیش در مرحله بازینی از حضور در جشنواره تئاتر فجر بازماند با پیگیری هایی که صورت گرفت، امسال بلافاصله پس از ماه مبارک رمضان روی صحنه خواهد رفت. آنطور که به ما علام کرده اند این نمایش در کارگاه نمایش به صحنه می رود اما امکان تغییر مکان اجرای نمایش به سالن سایه نیز وجود دارد.

 

وی ادامه داد: این نمایش کاری از گروه تئاتر «مانی» است و قربان نجفی، اتابک نادری، جمشید صفری، نادیا فرجی و علی یعقوب زده بازیگرانی هستند که در این اجرا ما راهمراهی می کنند، در حال حاضر تمرینات نمایش آغاز شده اما فشار اصلی تمرینات از یک ماه پیش از آغاز اجرای عمومی نمایش آغاز می شود.

 

همتی در مورد داستان نمایش «مرز» خاطر نشان کرد: همانطور که از نام نمایش مشخص است، داستان نمایش «مرز» در مورد مسافر خانه ای است که در مرز میان و کشور قرار دارد که با ورود یک سرباز به این مسافر خانه حوادث نمایش به وقوع می پیوندد.

 

انتهای پیام/ش.ع

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.