دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳

ساخت «کلید شکسته» در ابهام/

چرا عوامل فیلم کیمیایی سکوت کرده‌اند؟

مسعود کیمیایی

سینماپرس- گروه سینما/ در حالی که از اوایل خرداد ماه پیش تولید فیلم «کلید شکسته» آغاز شده است اما خبر چندانی از این فیلم در رسانه ها منتشر نشده و عوامل فیلم سکوت کرده اند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، مسعود کیمیایی که همواره تولید فیلم هایش با سر و صداهای زیاد رسانه ای همراه بوده است این بار گویا تصمیم گرفته برای اولین بار در سکوت خبری تولید «کلید شکسته» را پیش ببرد.

 

 با توجه به این که مسعود کیمیایی به دلایلی نتوانست دو فیلمنامه قبلی خود را با عنوان های «دست تنها» و «خائن کشی» مقابل دوربین ببرد این بار برای اولین بار تولید فیلم جدیدش با نام «کلید شکسته» با سکوتی رسانه ای مواجه شده و همین سکوت این تردید را ایجاد می کند که این فیلمنامه هم چون دو فیلمنامه گذشته وارد بایگانی شود تا بتواند در زمان دیگری برای تولید از بایگانی خارج شود.

 

شنیده می شود که مسعود کیمیایی در حال تصمیم گیری برای مکان فیلمبرداری «کلید شکسته» است و امکان دارد آن را در خارج از ایران بسازد.

 

تاکنون حضور «پولاد کیمیایی» و «علیرضا زرین دست» به عنوان مدیر فیلمبرداری در این فیلم قطعی شده است البته هیچ کدام از عوامل عدم حضور لیلا حاتمی در این فیلم را تایید نکرده اند و هنوز این بازیگر یکی از گزینه های بازی در «کلید شکسته» است.

 

اکبر زنجانپور هم که قرار بود در فیلم «دست تنها» حضور داشته باشد، در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: کیمیایی هنوز تماسی با من نگرفته و من از شما شنیدم که «کلید شکسته» پروانه ساخت گرفته است.

 

انتهای پیام/ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.