سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶

رجبی فروتن عنوان کرد:

پروانه نمایش «گذشته» فرهادی در انتظار بررسی اجازه کمپانی مومنتو فیلم است

پوستر فیلم گذشته

سینماپرس- گروه سینما/ سعید رجبی فروتن گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با قید فوریت مشغول احراز ماکیت فیلم سینمایی «گذشته» به کارگردانی اصغر فرهادی است.

سخنگوی سازمان سینمایی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس اظهار کرد: مدرکی از سوی اصغر فرهادی به عنوان مالکیت صد در صدی فیلم برای اکران «گذشته» در ایران به دست وزارت ارشاد رسیده است و کمپانی مومنتو فیلم به عنوان تهیه کننده اجازه اکران «گذشته» در ایران را داده است.

 

وی ادامه داد: اکنون وزارت ارشاد در حال بررسی این اطلاعات است تا در صورت تایید صحت اطلاعات فیلم از فردا در سینماها نمایش داده شود. گفتنی است صدور پروانه نمایش مستلزم موافقت کمپانی اولیه است و باید موافقت نامه ای که به دست ما رسیده است با بررسی مورد تایید قرار گیرد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چگونه این فیلم بدون پروانه نمایش موفق به دریافت زمان اکران شده است، تصریح کرد: شورای صنفی نمایش با توجه به تمایل مردم ایران برای تماشای فیلم «گذشته» شرایطی را ایجاد کرده است که فیلم سریع تر بتواند اکران شود. طبیعتا تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که فیلم فرهادی پیش از پایان امروز پروانه نمایش دریافت کرده و فردا در سینماها اکران شود.

 

همچنین گفتنی است، حبیب کاوش هم در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: اگر پروانه نمایش فیلم «گذشته» تا فردا صادر نشود فیلم های قبلی به اکران ادامه می دهند تا مشکلات برای نمایش فیلم فرهادی برطرف شود.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.