سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۶

«گذشته» فرهادی فردا اکران نمی‌شود/مشکل اکران دو هفته‌ای فیلم‌های خارجی گره دوم نمایش

فیلم« گذشته» به کارگردانی اصغر فرهادی

سینماپرس گروه سینما/ سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران نشدن به موقع فیلم فرهادی در سینماهای تهران به دلیل مشکلات مالکیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «گذشته» که اعلام شده بود فردا در سینماهای تهران جای «تلفن همراه رئیس جمهور» اکران شود به دلیل به انجان نرسیدن تأیید مالکیت اصلی آن اکران نخواهد شد.

 

حبیب کاووش در این مورد به خبرنگار سینماپرس گفت: مشکلی که ما به دنبال حل آن هستیم دو بخش است اول آنکه فیلم «گذشته» از سوی شرکت ممنتو فیلم خریداری شده است و باید تأیید شود مالک فیلم برای اکران چه کسی است تا بعد از اکران مشکلی حقوقی پیش نیاید.

 

وی افزود: از طرفی اگر این فیلم خارجی باشد ما برای اکران آن مجوز دو هفته ای داریم و در صدد هستیم تا با رایزنی این مشکل را حل کنیم و فیلم اکران کاملی در ایران داشته باشد البته تمام این اتفاقات با تلاشی مضاعف درحال پیگیری است تا ما به نتیجه برسیم و بتوانیم تا پس فردا یعنی پنج شنبه 25 خرداد فیلم روی پرده برود.

 

سخنگوی شورای صنفی نمایش در پاسخ به سوال خبرنگار ما در مورد اینکه تکلیف جای خالی فیلم فرهادی چه می شود گفت: «تلفن همراه رئیس جمهور» فردا در سینماها می ماند و اکران خواهد داشت و به امید خدا فردا مشکلات فیلم «گذشته» را برای اکران حل خواهیم کرد و مالکیت فرعی اصغر فرهادی در حال حاضر برای اکران از سوی ایران فرعی است و باید تأییدیه این مالکیت را که اعلام شده فرهادی مالک اصلی است بگیریم که مشکلات حقوقی ایجاد نشود.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.