چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳

مارال فرجاد دچار مشکلات زناشویی شد

مارال فرجاد

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ مارال فرجاد در حال تمرین برای نمایشی است که در آن نقشی زنی سطحی را بازی می کند که در زندگی مشترک خود دچار مشکل می شود.

مارال فرجاد، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در مورد فعالیت های اخیر خود در حوزه تئاتر بیان کرد: قرار است در نمایشی با نام «افرای ژاپنی» به کارگردانی مسعود طیبی بازی کنم، البته این نمایش قرار بود که در خراد ماه در فرهگسرای نیاوران به صحنه برود اما متاسفانه اجرای آن به تعویق افتاد.

 

وی ادامه داد: داستان این نمایش در مورد دو زوج و روابط میان آنها است که من در نقش همسر یکی از دو مرد در نمایش حضور دارم، کاراکتری که من ایفا می کنم زنی سطحی است که از طریق پول و موقعیت خود می خواهد بر شوهرش مسلط شود، این خواسته زن موجب ایجاد مشکلاتی در زندگی زناشویشان می شود. و در حقیقت این نمایش داستان انسان هایی است که سال ها در کنار یکدیگر زندگی می کنند اما دروغ را به گفتن حقیقت به یکدیگر ترجیح می دهند.

 

فرجاد تصریح کرد: «افرای ژاپنی» یکی از نمایشنامه های یاسمینا رضا است، نویسنده در «افرای ژاپنی» موضوعات روز و مدرن را دستمایه ای برای خلق اثرش انتخاب کرده و در واقع نوع رابطه ها در این نمایش و متن روان و جذاب آن از دلایل من برای پذیرفتن ایفا ی نقش دراین نمایش بود.

 

این بازیگر خاطر نشان کرد: نگار عابدی، کامران تفتی و حسام منظور از دیگر بازیگرانی هستند که در این نمایش حضور دارند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.