چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹

کارگاه‌های تخصصی بازار تئاتر کودک و نوجوان رایگان برگزار می‌شود

بازار تئاتر

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ کارگاه‌های تخصصی بازار تئاتر کودک و نوجوان برای دانش‌آموختگان هنر نمایش به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مربیان مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان‌های سراسر کشور می‌توانند در برنامه‌های علمی و تخصصی بازار حضور داشته باشند. همچنین فعالان، دانشجویان و مربیان نهاد و سازمان‌های مختلف چون بهزیستی و آموزش و پرورش نیز می‌توانند به صورت رایگان از این برنامه‌ها بهره ببرند.

 

بر اساس این گزارش، کارگاه «بداهه‌پردازی در تئاتر کودک و نوجوان» با حضور اکرم قاسمپور، «فنون تئاتر مشارکتی در تئاتر کودک و نوجوان» با حضور علی ظفرقهرمانی‌نژاد، «نمایش خلاق در تئاتر کودک و نوجوان» با حضور یداله آقاعباسی، «عروسک‌سازی و نقاب‌سازی» با حضور فرزانه بابایی و «مواد در نمایش عروسکی» با حضور هما جدیکار پنج کارگاه تخصصی است که 8 تا 12 تیر میزبان علاقه مندان است.

 

«بازار تئاتر کودک و نوجوان» تلاش دارد مکانی را برای تبادل نظر و ارایه دیدگاه‌ها در باره تئاتر کودک و نوجوان به وجود آورد. بخش‌های علمی بازار با توجه به اشتراک گذاشتن دستاوردهای سازمان و نهادهای مختلف در حوزه آموزش و فعالیت کاربردی نمایش در حوزه تئاتر کودک و نوجوان تدارک دیده شده است.مربیان علاوه بر حضور در این کارگاه‌ها می‌توانند در کارگاه‌های بخش «دستاوردهای نو»، «سمینار» و «نشست‌های» تخصصی حضور داشته باشند.

 

بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار «امروز، کودکی را به تئاتر ببریم» از 8 تا 12 تیر با دبیری مجید امرایی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.