شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱

سام قریبیان در گفت و گو با سینماپرس:

«به تهران خوش آمدید» با سه دوربین و 15 روزه فیلمبرداری شد

سام قریبیان

سینماپرس-گروه سینما/فیلم سینمایی «به تهران خوش آمدید» به کارگردانی رضا سبحانی که به نظر می رسد اولین اکرانش در جشنواره فیلم فجر باشد با سه دوربین فیلمبرداری شده است.

سام قریبیان؛ بازیگر در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در مورد بازی اش در فیلم «به تهران خوش آمدید» گفت: من در دو سکانس از این فیلم بازی کردم و اگر فیلم «360 درجه» برای جشنواره فجر آماده نشود با بازی در این فیلم در جشنواره حضور دارم.

 

وی در مورد داستان فیلم توضیح داد: در این فیلم هر بازیگر در یک سکانس حضور دارد و داستانی را تعریف می کند. در واقع دو توریست خارجی به ایران می آیند و با آدم های مختلفی رو به رو می شوند من هم یکی از این آدم ها هستم با نام سام که شخصیتم در فیلم بسیار نزدیک به واقعیت است.

 

قریبیان با اشاره به چینش بازیگران این فیلم عنوان کرد: بازیگران خوبی در این فیلم حضور داشتند و بیشتر آن ها به دلیل قصه جذاب «به تهران خوش آمدید» راغب به بازی شدند.

 

بازیگر فیلم «لاله» در ادامه افزود: بازی من در این فیلم در وقفه فیلمبرداری فیلم «لاله» انجام شد و در مجموع با پیشنهاد تورج اصلانی برای فیلمبرداری همزمان با سه دوربین در 15 روز به پایان رسید.

 

گفتنی است تدوین فیلم سینمایی «به تهران خوش آمدید» را مهدی حسینی‌وند انجام می دهد و هنوز آهنگساز آن معرفی نشده است.

 

 در این فیلم بازیگرانی چون هنگامه قاضیانی، مهرداد صدیقیان، همایون ارشادی، رضا ناجی، بابک حمیدیان، سام قریبیان و ... بازی می‌کنند.

 

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.