شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲

جشنواره لس آنجلس با جدیدترین اثر آلمودوار آغاز شد

پدرو آلمودوار

سینما پرس، گروه سینما/ نوزدهمین دوره جشنواره فیلم لس آنجلس همانند سال گذشته با نمایش یک فیلم کمدی به نام «خیلی هیجان‌زده هستم» به کارگردانی پدرو آلمودوار آغاز به کار کرد.

به گزارش سینما پرس، همانند سال گذشته که جشنواره فیلم لس آنجلس با نمایش فیلم کمدی «تقدیم به رم با عشق» (To Rome with Love) به کارگردانی وودی آلن آغاز به کار کرد، در سال جاری نیز مسئولان نوزدهمین دوره این جشنواره آمریکایی فیلم کمدی «خیلی هیجان‌زده هستم» (I’m So Excited) به کارگردانی پدرو آلمودوار را در مراسم افتتاحیه آن نمایش دادند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، پدرو آلمودوار که پیش از این در سال 2003 میلادی برای فیلم سینمایی «با او حرف بزن» (Talk to Her) موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلمنامه شده است، علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه «خیلی هیجان‌زه هستم» را نیز نوشته است.

 

آنتونیو باندراس، پنه‌لوپه کروز و خاویر کامارا از جمله بازیگران برجسته «خیلی هیجان‌زده‌ هستم» هستند و این فیلم سینمایی داستان خلبان، مهمانداران و مسافران یک هواپیما را به تصویر می‌کشند که در موقع سقوط تصمیم می‌گیرند برای فراموشی این اضطراب و دلهره به سمت مکزیکو سیتی پرواز کنند تا با بزرگترین خطر روبرو شوند. خطری که در وجود همه ما وجود دارد.

 

نوزدهمین دوره جشنواره فیلم لس آنجلس در روز 23 ژوئن (دوم تیر) تابستان سال جاری به پایان می‌رسد.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.