شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۷

با وجود تکذیب نسبت به خبر سینماپرس/

سریال شبکه نمایش خانگی میرباقری با فرهاد اصلانی فیلمبرداری می‌شود

اصلانی-میرباقری

سینماپرس- گروه سینما/ سریال داود میرباقری که وی حاضر نشد نام آن را فاش کند اواخر هفته با حضور فرهاد اصلانی کلید می خورد.

به گزارش خبرنگار سینما پرس، این روزها داود میرباقری مشغول پروژه فاخر سلمان فارسی است و براساس خبری که در سینماپرس منتشر شد وی برای ساخت یک سریال که ریشه های طنز نیز دارد وارد شبکه نمایش خانگی شد که از سوی یکی از رسانه ها تکذیب شد اما با وجود این تکذیب ها فرهاد اصلانی پنج شنبه  30 خرداد سال 92 مقابل دوربین میرباقری برای این سریال شبکه نمایش خانگی می رود.

 

سریال داود میرباقری که وی حاضر نشد نام آن را فاش کند اواخر هفته با حضور فرهاد اصلانی کلید می خورد.

 

به گزارش خبرنگار سینماپرس، این فیلم که هنوز عوامل و نام آن اعلام نشده است روز پنج شنبه با حضور فرهاد اصلانی کلید می خورد.

 

داود میرباقری در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و من حرفی برای پاسخ دادن به شما ندارم.

 

گفتنی است که این کارگردان خبر سینماپرس را تکذیب نکرد و تنها در مورد دلیل سکوت رسانه ای اش اظهار کرد: فعلا ترجیح می دهم حرفی نزنم چرا که هیچ چیز قطعی نیست. البته وی خبر ساخت سریالش را تایید هم نکرد.

 

چهارم اردیبهشت ماه در خبری از سوی سینماپرس عنوان شد که داوود میرباقری کارگردان سریال تلویزیونی مختارنامه در تدارک ساخت سریالی برای شبکه نمایش خانگی است اما این کارگردان خبری از این پروژه اعلام نکرده و گفته بود هنوز به قطعیت برای ساخت آن نرسیده است.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.