یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳

«قاعده تصادف» با کارویژه وارد شبکه خانگی می‌شود

قاعده تصادف

سینماپرس-گروه سینما/«کارویژه» فیلم سینمایی قاعده تصادف با حضور بازیگران و عوامل فیلم فیلبرداری شد و به همراه نسخه خانگی این فیلم عرضه می‌شود.

حسین شیرزادی؛ مدیر تامین فیلم موسسه ویدئو رسانه «سینما هفت» درباره پخش خانگی فیلم «قاعده تصادف» به کارگردانی بهنام بهزادی به خبرنگار سینما پرس گفت:  فیلمبرداری «کارویژه» تصویری این فیلم انجام شده که همراه نسخه خانگی فیلم عرضه می‌شود.

 

وی ادامه داد: عوامل فیلم در این کار گردهم آمده‌اند و به گفتگو پیرامون فیلم پرداخته‌اند، تمام مراحل این «کارویژه» با حضور عوامل حرفه ای فیلم تهیه و تولید شده است.بازیگران این فیلم از جمله اشکان خطیبی، مهرداد صدیقیان، سروش صحت ... در این کار ویژه حضور درند.

 

این  فیلم سینمایی با نامزدی برای دریافت هفت سیمرغ بلورین و برنده شدن 5 سیمرغ بلورین یکی از مهمترین فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر بوده است.

 

فیلم سینمایی «قاعده تصادف» داستان چند جوان است که دور هم جمع شده‌اند تا تئاتری را آماده و در خارج از کشور به روی صحنه ببرند، در این میان تنها نفری که حقیقت رفتن خود را به والدینش می‌گوید، دچار مشکل می‌شود و گروه بین دوراهی رفتن و نرفتن قرار می‌گیرد.

 

فیلم سینمایی قاعده تصادف به کارگردانی بهنام بهزادی ، هفته دوم تیرماه  توسط موسسه ویدئو رسانه «سینما هفت» وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.

 

انتهای پیام /ن/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.