چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷

چه کسانی در نقش رومئو و ژولیت خواهند بود کلاه قرمزی یا پسرخاله؟!

کلاه قرمزی 92

سینماپرس-گروه تلویزیون/ «کلاه قرمزی» با همه عروسک های خود یکشنبه دوم تیرماه در شب نیمه شعبان شیرین تر از برنامه های پیش خود مهمان مردم می شود

مدير گروه كودك و خرسال شبكه دو گفت: "كلاه قرمزي"  شب نيمه شعبان (2 تير) از مهمترين و پراهميت ترين اعياد مذهبی ايرانيان ساعت 21 ميهمان خانه مخاطبان خود مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي شبكه دو، علی زارعان با بيان اينكه برنامه‌ای شيرين تر از برنامه‌های پيش تدارك ديده شده، افزود: در ويژه برنامه سالروز ميلاد خجسته حضرت قائم (عج) همه عروسك‌های «كلاه قرمزی 92» حضور خواهند داشت و تلاش شده فضای پر نشاط تری برای مخاطبان فراهم شود.

وی درباره نمایش های تدارک دیده شده در این برنامه و موضوعات آن گفت: در این برنامه علاقمندان کلاه قرمزی می توانند نمایش پسرخاله و رفتگر، رومئو و ژولیت و هدیه گرفتن که حاوی پیام های بهداشتی ، کمک و همدلی به هم نوع است را شاهد باشند.

به گفته وی بر اساس توافق‌های صورت گرفته پخش قسمت‌های جديد اين برنامه در عید فطر، قربان، تولد امام رضا (ع) و دیگر اعیاد مبارك ادامه خواهد داشت.

وی گفت: اين مجموعه به كارگردانی ايرج طهماسب و تهيه كنندگی حميد مدرسی برای پخش در نوروز 92 و اعیاد مذهبی توليد شده  و اين بار در كنار كلاه قرمزی و پسر خاله عروسك‌های ديگري مثل پسر عمه‌زا، دختر همسایه، آقای همساده، جیگر، فامیل دور، ببعی و .. حضور داشتند، كاراكترهايی كه  با تدبير عوامل برنامه ساز خيلی زود جای خود را در دل مردم باز كردند.

مدير گروه كودك و خردسال شبكه دو افزود: باز پخش برنامه كلاه قرمزی دوشنبه 3 تير ساعت 16 خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/ ع.ن/ن.ف

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.