شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹

هومن سیدی از علت انتخاب «بی انتخاب» گفت

هومن سیدی

سینما پرس-گروه هفت هنر/ بازیگر تئاتر از دلایل حضور خود در نمایش «بی انتخاب» گفت و بیان کرد که از حضورش در این نمایش پشیمان نمی شود.

هومن سیدی؛ بازیگر و کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در رابطه با حضور خود در پرفورمنس آرت «بی انتخاب» اظهار داشت: «بی انتخاب» تلفیقی از پرفورمنس آرت و تئاتر مفهومی است و این اولین بار است که چنین پرفورمنسی با وسعتی بزرگ در ایران به صحنه می رود.

 

وی در مورد دلیل خود برای حضور در این پروژه بیان کرد: تیم حرفه ای و فکر خلاقانه و کاملا حرفه ای که پشت این نمایش وجود داشت دلیل اصلی من برای حضورم در «بی انتخاب» بود، این نمایش دارای دکور و فضای خیلی خوب است و برای من حضور در چنین نمایشی بسیار جذاب و هیجان انگیز بود.

 

سیدی با بیان اینکه در «بی انتخاب» شخصیت پردازی به روال نمایش های دیگر وجود ندارد، ادامه داد: دقیقا نمی توانم بگویم که در این نمایش چه نقشی را ایفا می کنم زیرا شخصیت پردازی به معنای عام در این نمایش وجود ندارد، بازیگران نمایش آدم هایی هستند که دارند یک شهر را می سازند.

 

کارگردان نمایش «روایت های ناتمام یک فصل معلق» تصریح کرد: فضای این نمایش به گونه ای است که هر روزش با روز قبل تفاوت دارد و شاید نتوانیم حتی بگویم و یا بدانیم که تا روز آخر اجرا چه اتفاقی رخ خواهد داد و از این لحاظ این کار برای من خیلی جذاب است.

 

این بازیگر خاطر نشان کرد: واقعیت این است که هنوز که هنوز است در حال آشنا شدن با نگاه کارگردان هستم و در این کار بنا را بر اعتماد گذاشتم و فکر می کنم در پرژه ای هستم که پشیمانی در آن وجود ندارد زیرا «بی انتخاب» از تیمی خوش فکر و حرفه ای برخوردار است.

 

گفتنی است، نمایش بی انتخاب، از 10 تیرماه به جز روزهای یکشنبه از شنبه تا جمعه هر شب ساعت 19:30 و 21:30 و در ماه رمضان در دو نوبت 21 و 23 در پردیس سینما گالری ملت به اجرا در می آید.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.