یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶

سینماهای «گذشته» از این هفته افزایش می‌یابد

پوستر فیلم گذشته

سینماپرس- گروه سینما/ تعداد سالن های نمایش دهنده فیلم سینمایی «گذشته» به کارگردانی اصغر فرهادی از این هفته افزایش می یابد.

سید ضیاء هاشمی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: نمایش «گذشته» محدودیت قانونی ندارد و از آن جایی که شورای صنفی نمایش نمی دانست چه استقبالی از این فیلم صورت خواهد گرفت و به دلیل کمبود پزتیو قرار بر این بود که فیلم فرهادی با ده سینما اکران خود را آغاز کند و در صورت اقبال عمومی تعداد سینماها افزایش یابد.

 

وی ادامه داد: با توجه به فروش خوب فیلم «گذشته» از این هفته تعداد سینماهای نمایش دهنده فیلم افزایش خواهد یافت و در مورد تبلیغات هم پخش کننده فیلم در تلاش است تا به صورت گسترده در سطح شهر تبلیغات بیلبوردی داشته باشد.

 

گفتنی است فیلم «گذشته» طی 4 روز اکران در ده سینما 160 میلیون تومان فروش داشته است.

 

چندی پیش منیژه حکمت در یادداشتی نوشته بود: «فیلم یکی از بهترین کارگردان‌های ایرانی، اصغر فرهادی، در بایکوت کامل تبلیغاتی، در تعداد محدودی سینما و سئانس در حال اکران است. گذشته اجازه تبلیغ خیابانی و تلویزیونی ندارد. کماکان بخش خصوصی و سینمای مستقل موفق‌ترین حرکت‌ها را در عرصه‌های مختلف هنری ارائه می‌کند. دوستان عزیز کلید فقط در دستان دولتمردان عزیز و منتخب ما، حتی حسن روحانی، نیست. کلید ما هستیم. کلید در دستان ماست. باید از هنر و سینمای مستقل حمایت کنیم. فیلم گذشته فقط در سینماهای آزادی، فرهنگ، آفریقا، ملت، اریکه، عصر جدید، جوان، شکوفه و فلسطین امکان نمایش دارد. با حضور در این سینماها از سینمای مستقل حمایت کنیم. قفل‌ها را یکی یکی باز کنیم.»

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.