دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰

بابک برزویه کارگردانی می‌کند

بابک برزویه

سینما پرس- گروه هفت هنر/ بابک برزویه از کارگردانی مجموعه فیلم تئاتر خبر داد و گفت: بابک برزویه که عکاس بسیاری از پروژه های سینمایی بوده است این روزها در حال کارگردانی یک مجموعه ویدئویی است.

بابک برزویه عکاس سینمایی در گفت و گو با خبرنگار تجسمی سینما پرس، گفت: 20 عنوان فیلم تئاتر را که از سال گذشته تا به امروز در ایرانشهر به اجرا رفته است را کارگردانی کرده ام و قرار است به صورت لوح هایی فشرده منتشر شده و به دست مخاطبان برسد.

 

وی افزود: از این 20 عنوان فیلم تئاتر 10 عنوان آن سال گذشته منتشر شد و بیرون آمد. عنوان این مجموعه «فیلم تئاتر» است که با همت و مدیریت وقت آقای سرسنگی صورت می پذیرد. کارگردانی تلویزیونی و تصویربرداری تمامی کارها را خودم برعهده داشته ام.

 

وی ادامه داد: «باغ آلبالو»، «سه گانه اورنگ»، «تن تن و راز قصر مونداس»، «نامه هایی برای سهراب»، «هملت»، «درخت بلوط»، «مکبث»، «هنر کمدی تئاتر»، «آوازه خوان تاس» و ... عنوان نمایش هایی است که در قالب این مجموعه منتشر شده و بیرون خواهد آمد.

 

برزویه در پایان خاطر نشان کرد: تمامی کارها توسط موسسه مرکز موسیقی بتوون با سرپرستی بابک جهان آرا منتشر و راهی بازار می شود.

 

انتهای پیام/ص/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.