سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰

رولاند امریش: ویل اسمیت در قسمت دوم «روز استقلال» حضور ندارد

ویل اسمیت

سینما پرس- گروه سینما/ کارگردان فیلم سینمایی «روز استقلال» اعلام کرد که ویل اسمیت در قسمت دوم این فیلم اکشن تخیلی حضور نخواهد داشت.

به گزارش سینما پرس، با گذشت چند روز از انتشار خبر ساخت قسمت دوم فیلم سینمایی «روز استقلال» (Independence Day) از سوی استودیو فیلمسازی «فاکس»، رولاند امریش؛ کارگردان این فیلم اکشن تخیلی در جدیدترین مصاحبه خود اظهار کرد که ویل اسمیت در قسمت دوم این پروژه حضور نخواهد داشت.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، امریش که کارگردانی دومین قسمت فیلم سینمایی «روز استقلال» را برعهده گرفته است درباره حضور اسمیت در این پروژه به خبرنگار نیویورک دیلی نیوز گفت: ویل اسمیت نمی‌تواند دوباره به این فیلم بازگردد، زیرا او اکنون بازیگر بسیار گران قیمتی شده است.

 

امریش در ادامه گفت: نیمی از مخاطبان ما مردمی هستند که با قسمت نخست این فیلم سینمایی آشنایی دارند و نیمی دیگر تماشاگرانی هستند که به تازگی به ما پیوسته‌اند.

 

امریش در حالی از غیبت اسمیت صحبت کرده است که چندی پیش گفته بود: «روز استقلال» یکی از فیلم‌هایی است که اسمیت را به یک ستاره سینما تبدیل کرد و دنباله این اثر ساخته نمی‌شود مگر اینکه اسمیت در آن بازی کند.

 

سخنان امریش تا حدی دور از انتظار بوده است که سخنگوی استودیو «فاکس» نیز درباره این اظهارات حاضر به پاسخگویی به تماس تلفنی خبرنگار هالیوود ریپورتر نشده است.

 

نخستین قسمت فیلم سینمایی «روز استقلال» در سال 1996 میلادی اکران شده است و بیل پالمن و جف گلدبلوم از جمله بازیگرانی بودند که به همراه ویل اسمیت در این پروژه ایفای نقش کرده بودند. همچنین «روز استقلال» در سال 1997 موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین جلوه‌های ویژه نیز شده است.

 

انتهای پیام/ م/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.