چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴

«پروانه های غمگین در یک صبح دل انگیز بهاری» دوباره پرواز می کنند

تالار وحدت

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ سوگل قلاتیان نمایش «پروانه های غمگین در یک صبح دل انگیز بهاری» را از هفتم تیرماه در محوطه مجموعه تالار وحدت اجرا می‌شود.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی نمایش، «پروانه های غمگین در یک صبح دل انگیز بهاری» به نویسندگی و دراماتورژی سجاد افشاریان و کارگردانی سوگل قلاتیان که بیش از این در کافه تریای سالن اصلی مجموعه تئاتر به روی صحنه رفته بود این بار در تالار وحدت اجرا می شود. این نمایش با استقبال گسترده مخاطبان در تئاتر شهر مواجه شده بود.

 

بنا بر این گزارش، این نمایش شیوه اجرایی متفاوتی دارد و 24 نمایش‌نامه را به مخاطب جهت اجرا پیشنهاد می‌دهد تا هر تماشاگر با توجه به فضای ذهنی و روحی خود نمایش مورد نظرش را از منویی که در اختیارش گذاشته شده انتخاب کند. البته در اجرای مجدد «پروانه‌های غمگین من در یک صبح دل‌انگیز بهاری» برخی از بازیگران تغییر کرده‌اند و ایده‌های جدیدی در اجرا به کار گرفته می‌شود.

 

سوگل قلاتیان، محمد خوشبختیان، هیراد محمدی و... از جمله بازیگران نمایش پر بازیگر «پروانه‌های غمگین من در یک صبح دل‌انگیز بهاری» هستند.

 

نمایش «پروانه‌های غمگین من در یک صبح دل‌انگیز بهاری» از هفتم تیر، هر روز به جز شنبه‌ها در محوطه تالار وحدت در دو سانس از ساعت 17:30 تا 20 اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.