چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸

با پخش سی و ششم/

شریفی نیا با کلاه بین الملی حضور در کلاه پهلوی را ادامه می دهد

کلاه پهلوی

سینماپرس: گروه تلویزیون/ مخاطبان سریال تلویزیونی کلاه پهلوی از جمعه این هفته محمد رضا شریفی نیا بازیگر نقش میرزا رضا تدین را با چهره ای تازه ملاقات خواهند کرد.

به گزارش سینماپرس، با پخش قسمت سی و ششم سریال«کلاه پهلوی»،میرزا رضا تدین که در قسمت های گذشته بارها از سوی حکومت تحت فشار قرار گرفته بود، کلاه بین المللی به سر می گذارد.

 

قسمت 36 کلاه پهلوی روز جمعه هفت تیرماه پخش می شود و مخاطبان شاهد مراجعه مه لقا به ژان برای فراهم آوردن مقدمات آزادی صمصام خواهند بود. ژان به مه لقا توصیه می کند که تنها راه کسب مجوز آزادی همسرش، ملاقات با جواشیر است و مه لقا طی مراجعه به صمصام، نظر او را در اینباره جویا می شود.

 

همچین با ادامه فشارهای حکومت، میرزا رضا نیز گرفتار شهربانی شده و دستگیر می شود. پیش از این بر اثر فشارهای فرمانداری، شخصیت های مذهبی شهر سامان همچون: ذبیح الله توکلی و مرحوم سید علی  نیز مغلوب حکومت شده بودند اما میرزا رضا که در قسمت های پیشین در مقابل پذیرش کلاه پهلوی و بین المللی مقاومت کرده بود، اینبار ضمن قرار دادن کلاه بین المللی بر سرش، واکنشی عجیب نسبت به رفتار حکومت نشان می دهد.

 

این سریال در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و 10 ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت. سایت اختصاصی سریال به نشانی اینجا هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می کند.

 

انتهای پیام/ب/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.