شنبه ۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۹

حسین شهابی با سه زن به «حراج» می‌رود

حسین شهابی*

سینماپرس-گروه سینما/حسین شهابی کارگردان سینما درباره پروژه جدیدش گفت: فیلم «حراج» را در پیش تولید دارم که در مورد مشکلات سه زن است.

حسین شهابی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس درباره ساخت پروژه جدیدش گفت: فیلمنامه ای که در حال نوشتن آن بودم به پایان رسیده است و در حال پیش تولید فیلم هستیم تا به زودی برای پروانه ساخت و مجوز آن اقدام کنیم. نام این فیلم را «حراج» یا «حرّاج» انتخاب کرده ام که با همین نام برای مجوز اقدام خواهیم کرد.

 

کارگردان «روز روشن» ادامه داد: در مرحله انتخاب بازیگر هستیم. بازیگران اصلی این فیلم سه زن هستند که رایزنی برای انتخاب آن ها ادامه دارد. با چند بازیگر هم به صورت تلفنی به توافق رسیده ایم که هنوز قطعی نشده است.

 

وی در مورد موضوع و ژانر «حراج» بیان داشت: فیلم در ژانر رئال اجتماعی مشکلات زن ها را به تصویر می کشد. به طور دقیق تر در این فیلم مشکلات خانواده ای مورد روایت قرار می گیرد که به خاطر مسائل مالی مجبور به حراج وسایل خانه خود شده اند.

 

شهابی در مورد تهیه کننده این فیلم گفت: هنوز با هیچ کدام از دوستان به توافق نرسیده ام و اگر این توافق اتفاق نیافتد خودم تهیه کنندگی را بر عهده خواهم گرفت. تا اوایل مرداد تکلیف تهیه کننده فیلم مشخص شده و برای مجوز آن اقدام خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.