یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۰

پنیرخوران خبرنگاران با اهالی شهر موش‌ها

نشست شهر موشها

سینماپرس-گروه سینما/ نشست خبری فیلم «شهر موش ها» به کارگردانی مرضیه برومند با حضور منیژه حکمت و علی سرتیپی تهیه کنندگان فیلم، هنرمندان و نمایندگان رسانه به همراه کودکانشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، پیش از آغاز نشست خبری «شهر موش ها»، کنار باغچه های باغ موزه قصر خبرنگاران با موضیه برومند و منیژه حکمت گپ و گفت داشتند تا درب های سالن به روی مهمانان باز شود. در این میانه هم شاهد استقبال گاه خیلی گرم خانم ها از میهمانانشان بودیم.

 

با آغاز نشست روی هر صندلی برای خبرنگاران سبدی به یادگار گذاشته بودند که حاوی یک عروسک «کپل»، یک پگ از سریال «مدرسه موش ها»، دی وی دی فیلم «شهر موش ها»، لیوانی با نقش عروسک های فیلم و مقداری گردو بود.

 

کلیپی تلفیقی از صحنه های فیلم «شهر موشها» که مردم را به شنیدن خبری دعوت می کرد آغازگر نشست بود و مجریان نشست دو عروسک به نام های «موشی» و «موشه» بودند که کل کل های طنزشان چاشنی های انتقادی، سیاسی و اجتماعی داشت.

 

تکه های فیلم و نمایش عروسکی در طول نشست کودکان سالن و حتی بزرگترها را به وجد آورده بود و یکی از مفرح ترین و به یاد ماندنی ترین نشست های خبری سینمایی را رقم زد.

 

در خلال نشست هم با حضور عروسک «مخمل» مجریان برنامه حاضران را غافلگیر کردند و در انتها هم با حضور گروه «پالت» و همراهی دو عروسک آهنگ تیتراژ «شهر موش ها» بازخوانی شد.

 

هدایای شرکت «تاژ» و «کرمان موتور» دو اسپانسر این فیلم برای خبرنگاران و پذیرایی ویژه پنیری دو ویژگی پایان این مراسم بودند.

 

گفتنی ست، نشست خبری «شهر موش ها» با حضور اهالی رسانه و هنرمندان سینما صبح امروز 9 تیرماه در باغ موزه قصر برگزار شد.

 

ادامه نشست متعاقباً منتشر می شود....

انتهای پیام/ع/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.